مردم سیستان و بلوچستان جهت تامین مایحتاج و خدمات ضروری به هیچ وجه نگران نباشند

معاون امور بازرسی و حمایت از مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: مردم استان در ارتباط با تامین مایحتاج و خدمات ضروری به هیچ وجه نگران نباشند.

به گزارش خبرآنلاین از سیستان وبلوچستان ؛ محمد قاسمی اظهار داشت: اصنافی که باید تعطیل شوند یا فعال باشند شامل سه گروه هستند؛ یک گروه از اصناف که باید حتماً به صورت کامل فعال و باز باشند که بتوانند مایحتاج  و خدمات ضروری مردم را پاسخگو باشند که حتی برای آنها محدودیت زمان کاری هم در نظر گرفته نشده و اگر بخواهند شبانه‌روز هم  می‌توانند فعالیت کنند.

معاون امور بازرسی و حمایت از مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان افزود: مردم در ارتباط با تامین مایحتاج و خدمات ضروری به هیچ وجه نگران نباشند و از این طرح برداشت‌های دیگر نداشته باشند چرا که برنامه‌ریزی دقیقی در این رابطه انجام شده است.

وی بیان کرد: بر اساس تصمیمات کمیته اجتماعی مبارزه با ویروس کرونا کشور برخی از مشاغل  بدون باز کردن فروشگاه می‌توانند فروش الکترونیک داشته باشند یا طبخ غذای بیرون‌بر نیز می‌تواند فعالیت داشته باشد. آن دسته از واحدهای صنفی که مجاز هستند در این ایام خدمات‌رسانی کنند حتماً باید پروتکل های بهداشتی را به صورت کامل رعایت کرده که در غیر این صورت با آنها هم برخورد جدی صورت می‌گیرد.

قاسمی گفت: در روز یکشنبه 10 فروردین گشت مشترک با دستگاه‌های مرتبط در زاهدان برگزار شد و به تعداد بیش از 100 واحد اخطار داده شد و 6 واحد صنفی که بدون توجه به طرح فاصله‌گذاری اجتماعی اقدام به بازگشایی محل کسب کرده بودند با دستور مقام قضائی تا اطلاع ثانوی پلمپ شدند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1370857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =