کارشناس هواشناسی: وزش باد شدید تا ۳ روز آینده در همدان ادامه خواهد داشت

کارشناس اداره کل هواشناسی استان گفت: وزش باد با سرعت ۶۰ کیلومتر در ساعت همراه با غبار محلی تا ۳ روز آینده در همدان ادامه خواهد یافت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ سیدمحسن موسوی، با اعلام اینکه تا ۳ رور آینده وزش باد شدید همراه با غبار محلی و بارش های رگباری در استان ادامه خواهد یافت، افزود: آسمان استان از نیمه شب دیشب همراه با وزش باد شدید رگبار پراکنده باران و تگرگ همراه بوده که این وضعیت برای ۳ روز آینده نیز ادامه خواهد داشت.

وی با اعلام اینکه همراه با وزش باد پدیده غبار محلی نیز در هوای استان پیش بینی شده است، خاطرنشان کرد: افزایش ابر و وزش باد شدید تا روز یکشنبه هفته آینده در همدان ماندگار است.

کارشناس سازمان هواشناسی استان با اعلام اینکه بیشینه دما در ۲۴ ساعت آینده به ۱۶ درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه آن به پنج درجه بالای صفر می رسد، اظهار داشت: با توجه به اینکه نقشه های پیش یابی هواشناسی هر ۶ ساعت تغییر می کند، از الان نمی توان میزان دقیق بارش ها در روزها و هفته آینده را اعلام کرد.

موسوی با بیان اینکه از دوشنبه هفته آینده سامانه جدید دیگری وارد استان خواهد شد، گفت: در صورت پیش بینی افزایش میزان بارش ها، اخطاریه ها و هشدارهای لازم از طریق رسانه ها اعلام خواهد شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1371835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =