استاندار: واحدهای تولیدی همدان با قدرت در حال فعالیت هستند

استاندار همدان گفت: سال جاری که از سوی رهبر معظم انقلاب سال جهش تولید نامگذاری شده است، رسالت همه را در توجه بیشتر به تولید، اشتغال و معیشت مردم تعریف می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از همدان ؛ سید سعید شاهرخی با اعلام اینکه اشتغال و تولید اولویت نخست استان محسوب می‌شود، افزود: واحدهای تولیدی استان طبق پروتکل وزارت بهداشت و با رعایت اصول اعلامی، کار خود را ادامه می‌دهند.

استاندار همدان که در جلسه بررسی سیاست‌های اقتصادی این استان در سال ۹۹ سخن می گفت، خاطرنشان کرد: اگرچه شرایط متفاوت کشور و درگیری با ویروس کرونا باعث کند شدن بخشی از فعالیت ها در کشور شده اما طبق تاکید رییس جمهوری باید واحدهای تولیدی با قدرت به کار خود ادامه دهند.


شاهرخی ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری درشهرستان‌ها و حمایت از سرمایه‌گذاران را از اولویت‌های سال جدید دانست و تاکید کرد: در حوزه سرمایه گذاری داخلی و خارجی باید حرکت مهم و متفاوتی انجام شود.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی طرح های شاخص استان و به سرانجام رساندن آنها در سال جهش تولید با جدیت دنبال خواهد شد، تصریح کرد: حمایت ویژه از تولید با تدوین سند عملیاتی توسعه استان، باید مبتنی بر این سند و منطبق با شعار امسال باشد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1372146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =