مشارکت فرهنگیان البرز در طرح فاصله گذاری اجتماعی

مدیرکل آموزش و پرورش البرزگفت: به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و قطع زنجیره این بیماری در بین مردم، فرهنگیان این استان دراجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی مشارکت دارند.

به گزارش خبرآنلاین استان البرز و به نقل از ایرنا، سالار قاسمی اظهارداشت: این اقدام خودجوش فرهنگیان با هدف گسترش همراهی و مشارکت عمومی در طرح فاصله گذاری اجتماعی صورت گرفت.
وی با اشاره به اینکه مشارکت شهروندان درتحقق اهداف تعریف شده این طرح ازاهمیت بالایی برخوردار است، خاطرنشان کرد: دراین اقدام فرهنگیان ازمردم البرزمی خواهند تا مهار کرونا همچنان دراجرای فاصله گذاری اجتماعی به خصوص پرهیز از ترددهای غیر ضروری، همکاری لازم را داشته باشند.
قاسمی  تصریح کرد: دراین فرآیند مشارکتی فرهنگیان البرزبرتوجه اقشار مختلف به کنترل مراودات بین فردی و اجتماعی تاکید فراوانی دارند.
وی اضافه کرد: این اقدام فرهنگیان درفضای مجازی و با حضور در میادی ورودی ،خروجی و پرتردد استان البرزبه صورت روزانه در قالب پیام های آموزشی، توزیع ماسک و مواد ضد عفونی درحال انجام است.
 قاسمی محقق شدن مهارو کنترل همه‌گیری ویروس کرونا را درکشور منوط به همکاری و مشارکت عموم دانست و افزود: طرح فاصله‌گذاری اجتماعی اقدام موثری درراستای قطع زنجیره انتقال بیماری کروناست که همه باید به آن اجرای کیفی آن به خاطر حفظ سلامتی اهمیت دهیم.
وی ادامه داد: ستاد ملی مدیریت کرونا درایران برای کاهش شیوع این بیماری طرح فاصله گذاری اجتماعی را در تمام استان‌های کشورازهشتم فروردین به اجرا درآورد تا حلقه انتقال زنجیره کرونا قطع شود.
مدیرکل آموزش و پرورش البرزیادآورشد: مدت اجرای این طرح تا بیستم فروردین ماه ۹۸  تعیین شده که درصورت تصویب ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا تمدید می شود.
وی عنوان کرد: اجرای چنین طرح‌هایی نشان ازاین دارد که سلامت مردم برای دولتمردان مهم بوده و هر اقدام سختگیرانه‌ای لازم باشد در این راستا به اجرا درمی‌آورند تا ضریب سلامتی جامعه افزایش یابد وبیماری کرونا با رعایت نکات بهداشتی و هشداری کاهش و مهارشود.
استان البرز ۵۰ هزار فرهنگی شاغل و بازنشسته دارد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1372198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =