ثبت ۵۵۰ هزار تماس ورودی و خروجی در مرکز ۱۲۲ آبفای قم در سال گذشته

ایسنا نوشت : رئیس مرکز ۱۲۲ شرکت آبفای قم از ثبت ۵۵۰ هزار تماس ورودی و خروجی در این مرکز در سال گذشته خبرداد.

شرکت آب و فاضلاب استان قم، علی‌اصغر جعفری در گزارشی به تشریح خدمات و اقدامات مرکز ۱۲۲ آبفای استان قم در سال گذشته پرداخت و اظهار داشت: در سال ۹۸ بیش از ۵۵۰ هزار تماس ورودی و خروجی در کارنامه فعالیت‌های ارتباطی این مرکز به ثبت رسید.

وی با بیان اینکه در سال گذشته حدود ۲۸۴ هزار تماس تلفنی با مرکز ۱۲۲ قم برقرار شده است، گفت: این میزان تمام نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن با ۸ درصد افزایش مواجه بوده که نشان از توجه مردم به استفاده از خدمات غیرحضوری است.

رئیس مرکز ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاجب استان قم بیشترین تماس‌های ورودی به این مرکز را در حوزه خدمات امور مشترکین از جمله صورتحساب، خدمات واگذاری انشعاب و  تغییرات انشعاب اعلام و خاطرنشان کرد: خدمات فوریتی شامل اعلام حوادث انشعاب و شبکه و قطع یا افت فشار آب در رتبه دوم تماس با این مرکز قرار دارد.

وی همچنین با اشاره به تماس‌های خروجی مرکز ۱۲۲ آبفای قم، از حدود ۲۸۴ هزار تماس با مشترکین از سوی این مرکز در سال گذشته خبر داد و گفت: تماس‌های خروجی به دو صورت  پیام‌های صوتی و گفتگوی همکاران مرکز با مشترکین انجام می‌شود.

جعفری با بیان اینکه از تعداد تماس‌های برقرار شده با مشترکین بیش از ۲۴۳ هزار مورد پیام صوتی در زمینه اطلاع‌رسانی قطع آب، پیام محافظت از کنتور در زمستان، وصول مطالبات، ارائه خدمات غیرحضوری و... بوده است، ابراز داشت: بیش از ۴۰ هزار تماس نیز توسط همکاران مرکز در زمینه نظرسنجی، ارائه نتیجه پیگیری مشکلات به مردم، پیگیری درون‌سازمانی و هماهنگی‌های موردنیاز با مشترکین انجام شده است.

وی مرکز ۱۲۲ را جامع‌ترین درگاه ارتباطی شرکت آب و فاضلاب با مشترکان توصیف کرد و با بیان اینکه ۵۴ موضوع خدمت برای ارائه به مردم در این مرکز تعریف شده است گفت: این خدمات شامل تمام درخواست‌های مشترکین در همه حوزه‌های مرتبط با شرکت آب و فاضلاب می‌شود.

رئیس مرکز ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب استان قم فعالیت بدون وقفه و شبانه‌روزی را از دیگر مزیت‌های این مرکز برشمرد و یادآور شد: مشترکین در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانند همه خدمات موردنیاز خود شامل درخواست‌های خرید انشعاب، خدمات پس از فروش و صورتحساب را از این مرکز دریافت کنند.

وی ارائه خدمات غیرحضوری را جزء سیاست‌های شرکت آب و فاضلاب استان قم و در راستای اهداف دولت الکترونیک دانست و تأکید کرد: سال گذشته با خدماتی که مشترکان از مرکز ۱۲۲ آبفای استان دریافت کردند از مراجعه حضوری ۶۰ هزار مشترک به مناطق شرکت آب و فاضلاب و دفاتر پیشخوان جلوگیری به عمل آمد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1372694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =