سرمایه گذاران حوزه گردشگری در اردبیل تسهیلات می گیرند

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: فعالان گردشگری و صنایع دستی استان می توانند از اوراق تضمینی سرمایه در گردش و تسهیلات بانکی با نرخ ۱۲ درصد بهره مند شوند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، نادر فلاحی گفت: دولت به دلیل شیوع ویروس کرونا و با هدف حفظ اشتغال نیروی انسانی شاغل در حوزه گردشگری و صنایع دستی بسته حمایتی از فعالان این حوزه را تصویب کرد.

وی افزود: امهال سه ماهه مالیات اعم از مالیات بر ارزش افزوده و مالیات بر درآمد، تعویق سه ماهه بازپرداخت اقساط تسهیلات بانکی، امهال پرداخت ۲۳ درصد حق بیمه کارفرمایی و تعویق پرداخت قبوض حامل‌های انرژی به مدت سه ماه از زمان تصویب از جمله اهم بندهای این مصوبه بود.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل تصریح کرد: امکان استفاده واحدها و فعالان گردشگری و صنایع دستی از اوراق تضمینی سرمایه در گردش و امکان استفاده از تسهیلات بانکی با نرخ ۱۲ درصد از جمله دیگر بندهای این مصوبه است.

فلاحی با اشاره به اهمیت این اقدام در مقطع کنونی، اضافه کرد: پیگیری‌های معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی باعث تحقق این مطالبه گردیده که امیدواریم بخش اعظمی از مشکلات به وجود آمده در حوزه گردشگری را رفع کند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1372740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =