تقدیر از اقدامات مثبت کیشوندان در راستای پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا

دکتر فرشیدی در بازدید از بیمارستان کیش از تلاش های شبانه روزی بیمارستان جزیره ، مرکز توسعه سلامت کیش ، فعالان عرصه اطلاع‌رسانی در راستای جلب اعتماد کیشوندان، مشارکت بخش خصوصی و کمک‌های مردمی در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تقدیر و قدردانی نمود.

به گزارش  خبرگزاری خبرآنلاین در کیش ، حسین فرشیدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان همراه با محمود حسین‌پور معاون بهداشتی و عبدالله عزیب‌زاده معاون درمان این دانشگاه، پنجشنبه چهاردهم فروردین در بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی کیش در جریان اقدامات موثر و تفکیک بخش‌های امن (بخش سبز) بخش‌های عفونی (بخش زرد) در مقابله با شیوع ویروس کرونا در جزیره کیش قرار گرفت.
فرشیدی از اقدامات موثر مسئولین بیمارستان کیش درخصوص تفکیک بخش‌های پرخطر؛ افزود: با راه‌اندازی کلینیک امام علی (ع)، ‌نحوه پوشش و خدمات رسانی به پرسنل و راه‌اندازی بخش بستری ویژه بیماران کرونایی بیمارستان کیش به بهترین شکل ممکن به مراجعه‌کنندگان خدمات ارائه داده است.
وی در ادامه سخنان خود از تلاش های شبانه روزی مرکز توسعه سلامت کیش و از فعالان عرصه اطلاع‌رسانی در راستای جلب اعتماد کیشوندان، مشارکت بخش خصوصی و کمک‌های مردمی در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در میان اقشار مختلف جزیره کیش از  آنان تشکر و  قدردانی کرد.
فرشیدی  پس از بازدید از بیمارستان کیش و با حضور معاونین بهداشت و درمان و رئیس مرکز توسعه سلامت صورت گرفت افزود : در جزیره کیش اقدامات خوبی هم از لحاظ پیشگیری و هم از نظر درمان بیماران صورت گرفته که قابل تقدیر است.

وی ضمن بررسی روند غربالگری و درمان تا قرنطینه افراد در کیش گفت: اساس کار مردم باید مراقبت‌های بهداشتی باشد و با کادر بهداشت و درمان همکاری کنند.

محمدرضا رضانیا رئیس مرکز توسعه سلامت کیش نیز با تاکید بر اینکه افرادی که در قرنطینه خانگی هستند،  به‌صورت تلفنی و هم حضوری چک می‌شوند گفت: بیماران و افراد در ارتباط با آنها تا درمان کامل تحت نظر کادر بهداشتی و درمانی هستند.
رضانیا همچنین از اقدامات انجام شده از اول اسفند تاکنون توضیحات مبسوطی ارائه کرد و پیشنهادات و انتقادات مطرح شده از طرف حاضران مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1372800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =