برنامه نسیم انتظار به همت ۸ امامزاده استان سمنان برگزار می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: همزمان با نیمه شعبان ؛ میلاد منجی عالم بشریت حضرت بقیه‌الله الاعظم(عچ) ویژه‌برنامه نسیم انتظار به همت هیئت‌امنا و اعضای مراکز افق بقاع متبرکه سطح استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسماعیل تدینی اظهار کرد با عنایت به ایجاد محدودیت‌ها در برگزاری مراسم مذهبی و تجمعات دینی به‌منظور قطع زنجیره انتقال کرونا ویروس و ضرورت برنامه‌ریزی جهت یک اقدام مناسب فرهنگی اجرای ویژه‌برنامه نسیم انتظار در دستور کار قرارگرفته است.

وی افزود: ترویج و تبیین اندیشه مهدویت و انتظار حقیقی، گسترش یاد و نام امام زمان علیه‌السلام و تعمیق ارتباط با ایشان، ایجاد نشاط معنوی و طراوت در شرایط کنونی جامعه و حمایت و پشتیبانی از اقشار ضعیف جامعه از مهم‌ترین اهداف این ویژه‌برنامه است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان تصریح کرد: برنامه‌های این ابلاغیه در سه بخش و بخش اول شامل برنامه‌های تبلیغی، بخش دوم شامل برنامه‌های معارفی و بخش سوم شامل برنامه‌های اجتماعی است.

وی عنوان کرد: باهدف ایجاد نشاط و طراوت در ایام ولادت منجی عالم بشریت و به دلیل عدم امکان حضور مردم در مراسم حضوری در بقاع متبرکه ، بر آن شدیم تا باهمت همکاران استان و ادارات اجرایی و هیئت‌امنا و مدیران مراکز افق ۸ بقعه شاخص استان ؛کاروان‌های نسیم انتظار را در کوی و برزن به حرکت درآورده و نوای دلنشین یا مهدی را به گوش جان تک‌تک اعضای جامعه برسانیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تدینی گفت: در بخش برنامههای معارفی نیز با توجه به ظرفیت‌های موجود در بقاع متبرکه استان و با همکاری هیئات مذهبی برنامه‌هایی مانند برنامه استغاثه به حضرت مهدی( عج)، احیای شب نیمه شعبان و دعا و مناجات در اوقات مناسب بدون حضور مراجعین و مجاورین بقعه و به‌صورت مجازی و در بستر شبکه‌های اجتماعی اجرا خواهد شد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1373075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =