پاسخگویی به آزمایش های تشخیصی کرونا ظرف ۲۴ ساعت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در نشست بررسی اقدامات مجموعه سلامت فارس در مقابله با کروناویروس، از پیشرو بودن این دانشگاه در پاسخگویی آزمایشگاه های تشخیصی کرونا در کشور خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین از شیراز ؛مهرزاد لطفی، ظهر امروز در نشست بررسی اقدامات مجموعه سلامت فارس در مقابله با کرونا با اشاره به اینکه آزمایشگاه های تشخیصی کرونا در فارس با تمام ظرفیت به صورت شبانه روزی فعال هستند، اظهار داشت: پاسخگویی به آزمایش ها و نمونه گیری های انجام شده، ظرف ۲۴ ساعت انجام می شود که این موضوع در کشور بی نظیر است.

وی در ادامه اضافه کرد: دانشگاه علوم پزشکی شیراز نه تنها پاسخگوی نمونه گیری های مربوط به کرونا در شیراز، بلکه پاسخگوی دیگر دانشگاه های علوم پزشکی قطب پنج جنوب کشور بوده و با استفاده از ظرفیت آزمایشگاه های خود به خدمت رسانی به مردم می پردازد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز همچنین بر رعایت فاصله هوشمند از سوی کارمندان، اجرای طرح فاصله گذاری در ادارات و دورکاری کارکنان ستادی تاکید کرد.

همچنین در ادامه این نشست، روند توزیع ماسک، عملکرد آزمایشگاه های تشخیصی کرونا در سطح شیراز و استان از سوی رئیس دانشگاه و اعضای ستاد مقابله با کرونا بررسی شد.

محسن مقدمی، معاون آموزشی دانشگاه و رئیس کارگروه علمی مبارزه با کروناویروس نیز ضمن تبیین اقدامات پیش بینی شده در مراکز آموزشی درمانی، درباره از سرگیری خدمات درمانی الکتیو، گزارشی ارائه داد.

علی اکبری معاون درمان دانشگاه نیز در این نشست، از برگزاری نشست های مشترک معاونت درمان دانشگاه با سازمان نظام پزشکی شیراز و انجمن دندان پزشکی شیراز، با هدف برنامه ریزی برای خدمت رسانی به مردم خبر داد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1373102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =