بانوان بسیجی کردستان در حرکتی جهادی، اقدام به اهدای خون کردند

سرکانی گفت: بانوان بسیجی در یک حرکتی جهادی به عنوان طلایه داران کارهای خیر اقدام به اهدای خون خود کردند.

به گزارش خبرآنلاین از کردستان ؛ بتول سرکانی مسئول بسیج جامعه زنان سپاه بیت المقدس کردستان اظهار داشت: بعد از شیوع ویروس کرونا و شرایط ویژه پیش آمده در پی اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، حضور مردم در مراکز اهدای خون با کاهش محسوسی روبرو شده بود.

وی افزود: نیاز روزانه بیمارانی همچون تالاسمی ها و سرطانی ها به دریافت فرآورده های خونی، باعث شد تا فراخوان های متعددی با تاکید بر ضروری دانستن اهدای خون برای نجات جان بیماران، صادر شود.

این مقام مسئول با اشاره به  اجرای طرح جهادی اهدای خون که از امروز به مدت یک هفته ادامه دارد، اذعان کرد: بانوان بسیجی استان کردستان امروز همزمان با سراسر کشور در این طرح جهادی اهدای خون به عنوان پیشرانان و طلایه داران کارهای خیر، اقدام به اهدای خون خود کردند.

وی افزود: خواهران بسیجی از جامعه زنان استان و سپاه های شهرستانی و نواحی مقاومت آماده هستند تا با اهدای خون این فریضه معنوی و عمل شایسته را به نحو احسن انجام دهند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه بیت المقدس کردستان  تصریح کرد: بانوان بسیجی می خواهند وظیفه خود را نسبت به جامعه و مردم به ویژه در این شرایط که کشورمان درگیر مبارزه با ویروس کرونا است به بهترین نحو انجام دهند.

وی با اشاره به اهداف این طرح، افزود:  ترویج فرهنگ ایثار و نجات جان هموطنان از مهم‌ترین هدف اجرای این طرح است که با مشارکت بانوان بسیجی ۱۸ سال به بالا در استان برگزار می‌شود.

سرکانی اذعان کرد: خواهران بسیجی با هدف کمک به سلامت جامعه و بیماران تالاسمی و برطرف کردن کمبود ذخایر خونی خون خود را  اهدا می کنند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه بیت المقدس کردستان تصریح کرد:  با برنامه ریزی های صورت گرفته هر روز ۵۰ نفر از خواهران بسیجی در این طرح شرکت می کنند.

وی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد:  درخواست من از همه بسیجیان این است تا با تمام توان در این طرح شرکت کرده و خون اهدا کنند تا نیازمندی ما به خون در استان برطرف شود.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1373625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =