تقدیر نماینده ولی فقیه در همدان از ستاد مردمی مقابله با کرونا

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: ستاد مردمی مقابله با کرونا نباید به هیچ نهادی وابسته باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی در دیدار با مسئولان کمیته‌های ستاد مردمی مبارزه با کرونا، با اعلام اینکه یک ماه از حضور موفق نیروهای مردمی مقابله با کرونا می گذرد، افزود: فعالیت مستمر ستاد مردمی در ماه گذشته، با توجه به اینکه فعلا این بیماری ادامه دارد، نیاز به جذب نیروهای جدید و تازه نفس را بیشتر کرده است.

امام جمعه همدان با تقدیر از فعالیت های صورت گرفته این ستاد، خاطرنشان کرد: این ستاد اولین تجربه‌ای است که با آن سروکار داریم و قطعا طبیعی است که با نواقصی نیز برخورد کنیم.

آیت الله شعبانی با بیان اینکه تا به حال ستاد مردمی به این شکل برای مبارزه با یک ویروس تشکیل نشده بود، گفت: نواقصی که به آن اشاره شده در واقع کمبودهایی است که این ستاد با آن مواجه شده است.

وی با اشاره به اینکه مدیریت خوب، زمانی مشخص می‌شود که با کمبودها مواجه شویم، تاکید کرد: زمانی که نقص و کمبود وجود دارد، کار جهادی نمود بیشتری دارد.

امام جمعه همدان توانایی مدیریت جهادی را در آمدن به میدان با وجود کمبودها دانست و تصریح کرد: با تقویت این ستاد در آینده می‌توان آن را تبدیل به یک کمیته نمود که حتی پس از پایان کرونا نیز از ظرفیت آن برای رفع آسیب‌های اجتماعی استفاده کرد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1373747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =