۲۲۴ هزار خانوار خراسان جنوبی غربالگری کرونا شدند

مهدی زاده گفت: تاکنون ۲۲۴هزار و ۳۸ خانوار در خراسان جنوبی از نظر کرونا غربالگری شدند که ۹۳.۳ درصد خانوارهای استان را شامل می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین از خراسان جنوبی ؛ «کامبیز مهدی‌زاده»  (۱۹ فروردین) به رسانه های گروهی درباره آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان خراسان جنوبی اظهار کرد: شش مورد جدید مبتلا به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته از مجموع ۶۶ آزمایشی که انجام دادیم، شناسایی شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: از تعداد ۶۶ آزمایش انجام شده تعداد ۳۰ آزمایش از بیماران بستری بوده که پنج مورد آن مثبت اعلام شده و ۳۶ آزمایش نیز سرپایی بوده که یک مورد آن مثبت بوده است.

وی افزود: تاکنون از مجموع یک هزار و ۳۰۴ آزمایش که انجام شده، ۹۴۷ مورد منفی و تست کرونا ۳۵۷ نفر در کل استان مثبت بوده است.

مهدی زاده با بیان اینکه تاکنون ۲۸۶ بیمار با حال عمومی خوب از بیمارستان‌ها مرخص شده‌اند و ۳۸بیمار هنوز در بیمارستان‌های استان بستری هستند، ادامه داد: متاسفانه طی ۲۴ساعت گذشته، ۲مورد فوتی در استان داشتیم اما از آنجایی که ۲مورد از آمار کل فوتی های استان، مربوط به مشهد و تهران بوده اند از آمار کل فوتی های استان کسر شده اند بدین ترتیب آمار کل فوتی استان همچنان ۳۳ نفر  است.

وی افزود: تاکنون ۲۲۴ هزار و ۳۸ خانوار استان معادل ۹۳.۳درصد از نظر کرونا غربالگری شده‌اند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: همچنین ۸۰ هزار و ۹۲۶ نفر در استان با مراجعه به سامانه خوداظهاری salamat.gov.ir اطلاعات خود را ثبت کرده‌اند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1374047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =