آماده دریافت  کمک‌های مردمی به بیماران کرونایی هستیم

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قزوین از جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی در راستای کمک به درمان بیماران مبتلا به کرونا در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ داود ارجینی، معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قزوین در این رابطه اظهار کرد: معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قصد دارد در راستای کمک به درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا در سطح استان اقدام به جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی کند.
او افزود: با توجه به پیش روبودن نیمه شعبان و شرایط کنونی کشور که برگزاری جشن امکان پذیر نیست، هم استانی های گرامی می توانند نذورات و کمک های نقدی و غیر نقدی خود را به عنوان کمک به بیماران مبتلا به کرونا به شماره حساب مختص این کار واریز کرده و یا به شعب جمعیت هلال احمر و خانه های هلال تحویل دهند.
ارجینی ادامه داد: شماره حساب ۵۲۸۶۸۶۸۶۳۷ خیرین جمعیت هلال احمر نزد بانک ملت بابت کمک های نقدی اعلام می شود و مبلغ حاصل از کمک‌ها با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان، صرف خرید و تهیه ملزومات پزشکی مورد نیاز جهت درمان این بیماران می‌شود.
معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان عنوان کرد: این حرکت خیرخواهانه که با هدف ترویج فرهنگ نوع دوستی و همدلی انجام می شود، یک فرصت مناسب است تا خیرین و هم استانی های عزیز ضمن ابراز همدلی و همراهی خود همانند گذشته، با اهدای کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود بخشی از آلام بیماران مبتلا به کرونا را برطرف کنند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1374411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =