۰ نفر
۲۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰
‌۶ کشته در شب تلخ محور بروجرد - اراک

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: بامداد ۲۱ فروردین ماه ۹۹ در کیلومترهای ۳۰ محور بروجرد_ اراک براثر برخورد خودروهای پراید با کامیون ولوو و همچنین برخورد خودرو پراید با کامیون NL در کیلومتر ۳۵ این محور ، شش نفر سرنشین از مجموع این دو حادثه در دم جان باختند و ۱ نفر به بیمارستان انتقال داده شد.

 به گزارش خبرآنلاین از لرستان، «صارم رضایی» افزود : پس از اعلام تصادف بین خودروهای پراید و ڪامیون ولوو توسط مرڪز EOC، عوامل امدادی پایگاه امداد و نجات بین شهری زالیان سریعا به محل حادثه اعزام شدند که یک نفر کشته حادثه را بااستفاده از ست نجات رهاسازی نموده و مصدوم حادثه را تحویل عوامل اورژانس ۱۱۵ دادند.

وی عنوان کرد: درحین عملیات، توسط خودروهای عبوری به عوامل امدادی اطلاع داده شد که در ڪیلومتر ۳۵ محور بروجرد _ اراڪ نیز حادثه دیگری رخ داده است ڪه عوامل امدادی سریعا به محل آن تصادف اعزام شدند.

رضایی گفت: این حادثه ڪه بین خودروهای پراید و ڪامیون NL رخ داده بود، متاسفانه ۵ نفر سرنشین خودور پراید در دم جان باختند و عوامل امدادی سریعا شروع به عملیات رهاسازی ڪرده و ۵ جسد آن خودرو را به آمبولانس آرامستان شهرستان شازند استان مرڪزی تحویل دادند.

  رضایی تصریح کرد: از همه عزیزان مسافر خواهشمندیم حتی الامکان در خانه خود بمانند و چنانچه سفر ضروری دارند با رعایت قوانین رانندگی به سفر خود بپردازند تا شاهد این حواث تلخ نباشیم.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1374754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =