۰ نفر
۲۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۴
محموله یک تنی زغال تاغ در شاهرود متوقف شد

رئیس اداره منابع طبیعی شاهرود از کشف یک‌تن محموله زغال تاغ با همکاری پاسگاه شهید نوری شاهرود خبر داد و گفت: با هوشیاری یگان حفاظت این محوله از رسیدن به پایتخت بازماند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان محمدرضا کشاورزیان ، ضمن بیان اینکه با همکاری مأموران پاسگاه شهید نوری و یگان حفاظت منابع طبیعی خودروی نیسان دارای یک‌تن محموله زغال تاغ در شاهرود متوقف شد، ابراز داشت: این محموله از استان هم‌جوار به‌سوی تهران درحرکت بود که با هوشیاری مأموران از رسیدن به مقصد بازماند.

وی ضمن بیان اینکه متخلفان دستگیر و برای سیر روند قانونی تحویل مراجع ذی‌ربط شدند، افزود: خودروی این متخلفان نیز به اداره منابع طبیعی شهرستان انتقال یافت.

رئیس اداره منابع طبیعی شاهرود بابیان اینکه آسیب وارده به محیط‌زیست و منابع طبیعی به‌هیچ‌وجه قابل جبران نیستند، ابراز داشت: یگان حفاظت منابع طبیعی با هرگونه تخلف در این حیطه به‌طور جد برخورد خواهد کرد لذا به این منظور گشت‌های ویژه در مناطق حساس مستقرشده است.

کشاورزیان اضافه کرد: تاغ یکی از گونه‌های مهم برای جلوگیری از پیشروی بیابان است لذا از سال‌های قبل کاشت جنگل تاغ در مناطقی نظیر مزج، جیلان و خارتوران و بیارجمند در دستور کار قرار گرفت تا از این طریق بتوان به حفظ پوشش گیاهی و خاک منطقه کمک کرد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1374834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =