باران کماکان مهمان کرمانشاه/ هفته پیش رو سرد و بارانی خواهد بود

کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: شرایط ناپایدار و بارش از بعداز ظهر امروز تا نیمه شب در اکثر نقاط استان شدت می یابد.

به گزارش خبرآنلاین از کرمانشاه ؛ «شهناز حق پرست» اظهار داشت: در ادامه سامانه بارشی مستقر در جو استان تا روز شنبه به تناوب شاهد بارش باران همراه با وزش باد نسبتا شدید و رعد و برق در سطح استان خواهیم بود. 

وی افزود: شرایط نرااپایدار و بارش از بعداز ظهر امروز تا نیمه شب در اکثر نقاط استان به استثنای نوار مرزی از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود. این وضعیت علاوه بر آبگرفتگی معابر عمومی، رواناب و بالا آمدن آب رودخانه ها در پاره ای از نقاط احتمالا با سیلاب های محلی، تگرگ و برخورد صاعقه هم همراه خواهد بود و روز یکشنبه پدیده قابل توجهی برای سطح استان نخواهیم داشت. 

حق پرست در ادامه بیان داشت: در روزهای دوشنبه و سه شنبه مجددا موج ناپایدار دیگری جو منطقه را تحت تاثیر قرار می دهد و در بعضی از ساعات باعث بارش های پراکنده ای عمدتا در نواحی شمالی استان خواهد شد. از نظر وضعیت دمایی هم از روز شنبه تا اواسط هفته آینده مختصرا شاهد کاهش دما و سردتر شدن هوا طی ساعات شب خواهیم بود. 

وی تاکید کرد: پیش بینی ما این است که دمای هوای کرمانشاه امشب در سردترین ساعت به حداقل ٨ و فردا در گرم‌ترین ساعت به حداکثر ١٩ درجه سانتیگراد می رسد که نسبت به هوای امروز هوای فردای کرمانشاه یک درجه گرم‌تر خواهد بود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1374892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =