اوج‌گیری کرونا در آذربایجان‌غربی، مسئولین را به برگزاری نشست فوق العاده واداشت

با اوج گیری شیوع ابتلا به کرونا در استان، دیشب نشست فوق العاده ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا به ریاست استاندار آذربایجان غربی برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی،  تعداد مبتلایان به کرونا در استان با افزایش ۱۰۹ مورد جدید به ۱۵۰۵ نفر رسید که حاکی از افزایش ۵۰ درصدی در طی یک هفته گذشته دارد.

به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی استان، از این تعداد مورد مثبت ۸۶۰ نفر بصورت کامل بهبود یافته و ۱۰۹ نفر نیز درگذشته‌اند و شهرهای ارومیه، خوی، میاندوآب و بوکان بیشترین آمار موارد مثبت را دارند.

به دنبال سیر صعودی بیماری کرونا در استان و لزوم اتخاذ تدابیر لازم برای قطع زنجیره انتقال، شب گذشته نشست فوق العاده ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا به ریاست محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی تشکیل جلسه داد.

در این جلسه تصمیم به تعطیلی تمامی صنوف کم ریسک و پرریسک تا پایان فروردین ماه بر اساس طرح فاصله گذاری اجتماعی از سوی استاندار آذربایجان غربی مطرح و مقرر گردید در صورت تصویب این پیشنهاد در جلسه روز یکشنبه ۲۴ فروردین ماه ستاد ملی مقابله با کرونا این امر بلافاصله در آذربایجان غربی اجرایی گردد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1375897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =