دستگاه ها در حمایت از واحدهای اقتصادی کردستان هماهنگ باشند

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان، بر لزوم هماهنگی و هم افزایی کلیه دستگاه های ذیربط استان در حمایت از واحدهای اقتصادی استان در شرایط فعلی و پساکرونا تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، خالد جعفری در جلسه ای که به منظور بررسی وضعیت واحدهای تولیدی و پیش بینی وضعیت آنان در سال ٩٩ و برنامه ریزی جهت عبور از بحران برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به شرایط اقتصادی ناشی از شیوع کرونا در جهان، قطعا استان ما نیز نیازمند برنامه ریزی و ارائه راهکارهای مناسب برای حمایت حداکثری از واحدهای تولیدی، خدماتی و اصناف است. 
وی تاکید کرد: دستگاه های اجرایی باید در حفظ حمایت از اقتصاد استان دست به دست هم دهند تا اعتماد مردم حفظ شود. 
جعفری خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی با توجه به برنامه های حمایتی دولت، ممکن است شرایط برای جهش تولید فراهم شود و ما باید آماده استفاده از این موقعیت باشیم. 
معاون اقتصادی استاندار با اذعان به اینکه خوشبختانه مدیران استان دغدغه حمایت از تولید دارند، افزود: مباحث تولید را باید واقع بینانه نگاه کنیم و برای آنها راهکار پیدا کنیم. 
وی بر لزوم همراهی و همکاری بانک ها در جذب و پرداخت تسهیلات در حمایت از تولید و اشتغال موجود استان تاکید کرد و گفت: استفاده از منابع بانک ها به نفع تولید است و هرکس بتواند به درستی از آن استفاده کند منتفع می شود. 
جعفری در ادامه یادآور شد: استانداری علاوه بر حمایت و هماهنگی، وظیفه راهبری و نظارت را نیز بر عهده دارد لذا مدیران از این پس منتظر انجام وظیفه هرچه بیشتر از سوی استانداری کردستان باشند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان، در خاتمه از مدیران خواست، به هیچ وجه شرایط موجود را رضایت بخش ندانند بلکه در راستای تبدیل تهدیدها به فرصت، با هماهنگی و همکاری هرچه بیشتر تلاش کنند.
گفتنی است، حفظ واحدهای تولیدی فعال، کمک به تحرک واحدهای نیمه فعال، تلاش برای افزایش جذب سرمایه گذاری خارجی، ایجاد تالار بورس در استان، از جمله موارد مورد تاکید معاون استاندار در این جلسه بود.

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1375941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =