آمادگی ارتش برای برپایی نقاهتگاهی هزار تختخواب در گیلان/ رژه نیروی زمینی ارتش در رشت برگزار می‌شود؟

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به خدمات‌رسانی به مردم گیلان جهت مقابله با ویروس کرونا گفت: ولایتمداری نخستین اصل در ارتش است و نیروی زمینی ارتش خود را فدایی مردم ولایتمدار گیلان می‌داند.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدریف در گفت‌وگوی تلفنی با آیت‌الله فلاحتی، در حضور معاون آماد و پشتیبانی نزاجا، با بیان اینکه نیروی زمینی ارتش به‌عنوان فدایی ملت برای مبارزه با ویروس کرونا در گیلان حضور پیدا کرد، گفت: ولایتمداری نخستین اصل در ارتش است و نیروی زمینی ارتش خود را فدایی مردم ولایتمدار گیلان می‌داند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن قدردانی از حمایت‌های نماینده ولی‌فقیه در گیلان برای استقرار نیروی زمینی ارتش در استان جهت خدمتگزاری به مردم عنوان کرد: نیروی زمینی ارتش با حضور در استان گیلان و خدمتگزاری به مردم در بخش‌های گوناگون در عمل نشان داد که فدایی این مردم است.

وی عدالت محوری و شایسته‌سالاری را از دیگر اصول مهم در نیروی زمینی ارتش دانست و خاطرنشان کرد: ما از حمایت‌های نماینده ولی‌فقیه در گیلان تشکر می‌کنیم.

معاون آماد و پشتیبانی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به اقدامات نیروی زمینی ارتش در راستای مقابله با ویروس کرونا در استان گیلان اظهار داشت: تا امروز حدود ۴۵۰ شهر، دهستان و روستا در گیلان توسط نیروی زمینی ارتش ضدعفونی شده است.

امیر سرتیپ دوم حسن علی‌پور با اشاره به استقرار و خدمات ۳ تیپ قزوین، زنجان و همدان و لشکر زرهی ۱۶ قزوین نزاجا در گیلان بیان کرد: تا امروز بالغ بر ۲ میلیون لیتر مواد ضدعفونی کننده توسط نیروی زمینی ارتش در گیلان مصرف شده است و ۴۵ هزار عدد ماسک بهداشتی و دستکش نیز بین مردم فهیم استان توزیع شد.

وی با بیان اینکه درحال حاضر وضعیت استان گیلان نسبت سایر استان‌ها به مطلوب است خاطرنشان کرد: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران هنوز آمادگی برپایی نقاهتگاهی با ۵۰۰ یا هزار تختخواب را در گیلان دارد.

معاون آماد و پشتیبانی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به غربالگری ۲۵۰ هزار نفر در گیلان توسط نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: رژه خدمت نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ۲۹ فروردین ماه در رشت برگزار می شود.

۱۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1376197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =