درعملیات مشترک پلیس  کهگیلویه و بویراحمد و فارس۱۶۸کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک کشف شد

جانشین فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از کشف ۱۶۸ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک در عملیات مشترک پلیس استان های کهگیلویه و بویراحمد و فارس خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ کیقباد مصطفایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در عملیات مشترک پلیس کهگیلویه و بویراحمد و استان فارس ۱۶۸ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک کشف شد.

وی افزود: سوداگران مرگ قصد انتقال یک محموله مواد مخدر از یکی از استان‌های همجوار به محورهای مواصلاتی استان داشتند که مأموران پاسگاه انتظامی کاکان شهرستان بویراحمد با اطلاع به موقع از این موضوع، وارد عمل شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مأموران با هماهنگی مرجع قضائی و تعامل با پلیس استان فارس، حین کنترل خودروهای عبوری در محور ورودی کاکان به یاسوج خودروی مظنون به حمل مواد را شناسایی کردند.

مصطفایی افزود: در پی بی‌توجهی راننده خودروی مظنون به دستور توقف پلیس، چند تیر هوایی و سپس به سمت لاستیک‌های خودرو شلیک و خودرو متوقف شد.

وی گفت: راننده با استفاده از تاریکی شب از محل متواری و مأموران در بازرسی از این خودرو ۱۶۸ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک کشف و ضبط کردند و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1377377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =