چندگانگی تصمیم گیری اقتصاد کشور را دچار مشکل کرده است

نماینده قزوین در مجلس یازدهم گفت: چندگانگی تصمیم گیری در تنظیم بازار مشکلاتی را برای اقتصاد کشور ایجاد کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ لطف اله سیاهکالی، نماینده قزوین درمجلس یازدهم شورای اسلامی در دیدار با فاطمه خمسه، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: جهاد کشاورزی از جمله نهاد هایی است که هم سرمایه گذار دولتی و خصوصی دارد وبه دلیل تخصص  بالا به راحتی می توان امور را  با وحدت رویه پیش برد.
او ادامه داد: سرمایه گذار به دنبال این است که با سرمایه خود درآمدی کسب کند بنابراین هر زمان  که سرمایه اش دچار آسیب شود فرار می کند؛ اگر سرمایه گذار را حمایت نکنیم دچار مشکل می شویم.
سیاهکالی خاطر نشان کرد: در تنظیم بازار  باید همه موارد رعایت شود اما متاسفانه چندگانگی تصمیم گیری در تنظیم بازار مشکلاتی را برای اقتصاد کشور ایجاد کرده است.
نماینده قزوین با بیان اینکه اگر کشاورزان  گندم کار و دامداران فعالیت نداشته باشند دچار مشکل می شویم، تصریح کرد: مقررات ما مشکلات بسیاری دارد و باید بخش دولتی راهکارهای مناسب را ارائه دهد تا نمایندگان مجلس  با دفاع از کشاورزان و سرمایه گذاران، بخش خصوصی قدرت بیشتری بگیرد.
این نماینده تاکید کرد: نباید اجازه داد تا بخش خصوصی در امر سرمایه گذاری زیان ببیند، اما متاسفانه دولت با دخالت های خود باعث ایجاد مشکل برای سرمایه گذاران  شده است.
او در ادامه به اهمیت صادرات و واردات استان اشاره کرد و گفت: متاسفانه در امر صادرات و واردات برنامه ریزی منسجمی وجود ندارد بنابراین سرمایه گذار دچار سردرگمی می شود و این امر باعث از دست دادن بازارهای خارجی و مشکل برای تولید کننده داخلی می شود.
نماینده مجلس قزوین خاطرنشان کرد: سود بانکی نباید بیشتر از سود تولید کننده باشد واین شیوه باعث شده سرمایه گذار و بهره بردار دچار مشکل شود.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1377543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =