۰ نفر
۲۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
آوار خانه کلنگی چهار کارگر را گرفتار کرد

میزان نوشت: صبح امروز یک ساختمان در حال تخریب در خیابان جنت آباد مرکزی فرو ریخت و چهار کارگر در زیر آوار گرفتار شدند.

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با بیان اینکه ساعت ۰۹:۱۹ دقیقه صبح امروز (٢٨ فروردین) در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، یک مورد حادثه آوار در یک منزل قدیمی در حال تخریب اعلام شد، گفت: بلافاصله ۲ ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه واقع در جنت آباد مرکزی، بالاتر از بزرگراه همت اعزام شدند.
وی با اشاره به جزییات محل حادثه توضیح داد: این حادثه در ساختمان قدیمی سه طبقه که ۲ طبقه بالایی آن قبلا تخریب شده بود رخ داده بود، کارگران در طبقه اول مشغول به کار بودند که مساحت حدود ۴۰ متر از سقف تخریب می‌شود.
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با بیان اینکه بر اساس اطلاعات اولیه چهار نفر کارگر نیز در آن محل حضور داشتند، عنوان کرد: اطلاعات حاکی از آن بود که در ابتدا چهار نفر زیر آوار محبوس شده‌اند که پیش از رسیدن آتش‌نشانان، سه نفر از آن‌ها از زیر آوار خارج شده بودند.
ملکی بیان کرد: زمانی که آتش‌نشانان به محل رسیدند یکی از کارگران از ناحیه دو پا تا کمر در آوار گرفتار بود که آتش‌نشانان با انجام ایمن‌سازی‌های لازم موفق شدند این کارگر را از زیر آوار خارج کنند. این فرد به اورژانس تحویل داده شد و عملیات ساعت ۹:۳۶ دقیقه به پایان رسید.
۴۷۲۳۱
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1377563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =