نظر کاربران خبرآنلاین درباره تعیین جایزه از سوی آمریکا در ازای اطلاعات از ایران

کاربران خبرآنلاین درباره تعیین پاداش های آمریکا برای اطلاعات از جبهه مقاومت بحث و تبادل نظر کردند.

به گزارش خبرآنلاین، ایالات متحده آمریکا پس از شکست فشار حداکثری علیه ایران، به دنبال انتقام گیری از تهران در منطقه است. آمریکا پس از ترور شهید سردار سلیمانی و مطرح شدن خروج نظامیان این کشور از عراق، تحرکات امنیتی و نظامی تازه ای را آغاز کرده است که البته نشان می دهد حاصل یک سردرگمی در سیاست منطقه ای ایالات متحده است.

پس از کنار رفتن مهره های انتخابی آمریکا برای پست نخست وزیری عراق و جدی شدن خروج از این کشور، امریکا به دنبال یک بهانه جدی برای حضور در منطقه است.روز گذشته دو خبر از سوی رسانه های غربی منتشر شد که گویای همین امر است.

کاربران خبرآنلاین ارزیابی خودشان را درباره این مساله به تبادل بحث گذاشتند که در ادامه می خوانید:

فعلا چیزی که در داخل کشورمان اتفاق می افته تحریم و ترور و نفوذ است که همه آنها فقط به ما مربوط میشه و متحدهایمان . فقط سیاست تهاجمی در تمام ابعاد موجود و هدف قرار دادن منافع آمریکا در منطقه و سایر گلوگاه های جهان باعث تغییر رفتارهای کاخ سفید میشود . تدبیر و شجاعت در رفتارهای دیپلماسی و تقویت مناسبات دفاعی در منطقه این دشمن غدار رابه عقب خواهد راند . ذره ای تردید و سستی و خوش بینی آمریکا و متحدانش را گستاخ می کند و این یک تجربه هفتاد ساله ما با آمریکا و انگلیس است .

کاربر دیگری نوشت: این احتمال هم هست که امریکا داره وارد فاز ترور های جدید میشه

مخاطب دیگری عنوان کرد: امریکا تو منطقه ما اومده که بمونه و نفت و امکانات را ببلعد ولی الان بدست فرزندان رشید مقاومت مجبور به تغییر معادلات شد پس دیگه جایزه فایده ای نداره

کاربر دیگری نوشت: دین خدا و به تبعش انقلاب اسلامی متکی به هیچ شخصی نیست. قبل از سردار دلها حاج قاسم عزیز خیلی از عزیزای ما رو ترور کردن . همین طور با قدرت پیش رفتیم تا اینکه سردار عزیز ما رو زدن. فکر کردن دیگه تموم شد. اما متوجه شدن نفر بعدی هم هست ... این مسیر چه با سختی و یا راحتی ادامه داره اما هیچ کس نمیتونه قطعش کنه ... آمریکا و دار و دستش فقط دارن الکی دست و پا میزنن واسه قطع کردن این راه ...

کاربر دیگری نوشت: امریکا با این کارا فقط زحمت خودشو زیاد می کنه اون میدونه که مقاومت در منطقه ریشه دوانده و ریششو خواهد زد برای همین فعلا دست و پا می زنه خون حاج قاسم ثمر خواهد داد و اخراح یانکی ها حتمی است.

بحث کاربران درباره این مساله را در این لینک بخوانید و در بحث شرکت کنید.

310 310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1377853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =