جشن گلریزان سال ۹۹ آذربایجان شرقی به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود

ایسنا نوشت : مدیر ستاد دیه آذربایجان‌شرقی گفت:جشنواره گلریزان در استان از ابتدای ماه مبارک رمضان تا عید سعید فطر و امسال در راستای جلوگیری از شیوع کرونا ویروس، به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

رسول تقی پور در این خصوص اظهار کرد: با هدف رعایت پروتکل‌های بهداشتی و جلوگیری از شیوع هرچه بیشتر کرونا ویروس در استان، مقرر شده که جشن گلریزان ویژه آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد و محکومین مالی استان به صورت غیر حضوری برگزار شود.

وی با بیان این‌که از خیران و هم‌استانی‌های نوع دوست دعوت می‌کنیم تا همانند سال‌های گذشته یار و یاور ستاد دیه در کمک به آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد باشند، افزود: امیدواریم امسال نیز خطه آذربایجان در این امر پیشگام شده و در آستانه ماه میهمانی خدا، شادی را به خانواده‌های چشم انتظار هدیه کند.

وی تاکید کرد: در این رابطه، هم‌استانی‌های عزیز کمک‌های خود را به شماره حساب‌های ستاد دیه استان که عبارت‌اند از ۸۸۰۰۸۱ بانک سپه و ۱۰۰۱۰۰ بانک تجارت و شماره کارتهای ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۵۱۰۹۵۶ بانک ملی و ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۰۵۶۱۶۰ بانک صادرات واریز کرده و تصاویر پرداختی‌های خود را به صورت مجازی به شماره تماس ۰۹۳۸۳۳۷۳۶۸۳ در پیام رسان واتساپ و تلگرام ارسال کنند.

مدیر ستاد دیه استان تاکید کرد: ستاد دیه استان با شماره تماس ۰۴۱۳۳۲۸۸۴۲۸ از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۵ آماده پاسخگویی به سوالات مردم خیر و نوع دوست آذربایجان‌شرقی است.

وی با بیان این‌که زندانیان جرایم غیر عمد چشم انتظار مساعدت‌های مردمی در ایام مبارک رمضان بوده و چشم امید خود را به جشن گلریزان دوخته‌اند، گفت: نباید به دنبال شیوع کرونا ویروس و برگزار نشدن جشن گلریزان به صورت حضوری، از این امر خداپسندانه غفلت کنیم.

تقی پور خاطر نشان کرد: قبض رسید صادره از سوی این ستاد به عنوان هزینه‌های مشمول مالیات و مورد تأیید اداره امور مالیاتی در سال مالی ۱۳۹۹ بوده و امکان ضم و ارائه آن جزو اسناد مالی به اداره امور مالیاتی مقدور است.

وی با بیان این‌که چشم‌انتظار بسیج همگانی مردم استان در این کار خداپسندانه هستیم، خاطرنشان کرد: ستاد دیه استان در رابطه با جشن گلریزان و کمک‌های غیرحضوری مردم، کمپینی مجازی راه‌اندازی خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان، وی در خاتمه بیان کرد: در سطح شهر حدود ۳۰ بنر نصب شده و در فضای مجازی نیز اطلاع‌رسانی‌های لازم انجام خواهد شد تا مردم نوع‌دوست استان مطلع شوند که “جشن گلریزان سال‌جاری” به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1378283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =