اجرای عملیات شبکه جمع آوری فاضلاب و بهسازی معابردوربند و صد دستگاه خرمشهر

معاون فنی و امور زیر بنایی سازمان منطقه آزاد اروند از انجام عملیات اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب و بهسازی معابر مناطق دوربند و صد دستگاه خرمشهر با همکاری شرکت آب و فاضلاب خوزستان مطابق تفاهم نامه اجرای شبکه های آب و فاضلاب خرمشهر خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین از  سازمان منطقه آزاد اروند، موعود شمخانی افزود: در راستای توجه ویژه این سازمان به مناطق محروم قرارداد عملیات اجرای موافقتنامه این طرح با شرکت آب و فاضلاب خوزستان منعقد گردید.

وی خاطرنشان کرد بودجه مورد نیاز پروژه حدود ۱۵۷ میلیارد ریال می باشد که تماما توسط سازمان منطقه آزاد اروند تأمین اعتبار آن صورت پذیرفته است. اجرای این پروژه بخشی از اهداف منطقه آزاد اروند در توسعه زیر ساخت های عمرانی را که در طرح راهبردی این سازمان منظور گردیده است محقق می نماید و تأثیر قابل توجهی در ارتقا سطح سلامت ، محیط زیست و رفاه اجتماعی مناطق تحت پوشش و حاشیه پروژه دارد که تاکنون به پیشرفت فیزیکی ۳۵ درصدی رسیده است.

معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند ، در پایان گفت با اتمام این پروژه در حدود ۱۰ کیلومتر لوله گذاری شبکه جمع آوری فاضلاب با لوله های پلی اتیلن و تعداد ۲۵۰۰ انشعاب خانگی اجرا می شود و همچنین نسبت به انجام حدود دو کیلومتر ترمیم نوار حفاری ، بیست هزار متر مربع آسفالت و دو کیلومتر جدول کاری معابر اقدام می گردد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1378389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =