اخلاق در «نون. خ» در حاشیه نبود/ خنداندن حلال، هم دشوار است و هم لذتبخش

روزنامه جوان نوشت: سعید آقاخانی در «نون.خ۲» خیلی حواسش بود که مبادا شوخی‌ها برای خانواده مناسب نباشد

هر چند تقریباً در تمام فصول سال به غیر از مناسبت‌های سوگواری محرم، صفر و... سریال‌های کمدی روی آنتن می‌روند ولی باید به سمت تولید هر چه بیشتر کمدی‌های حلال برویم.


اهمیت خنداندن پاک
مجید یاسر بازیگری که این شب‌ها سریال «نون. خ۲» را روی آنتن دارد با بیان این مطلب به «جوان» گفت: یکی از پرمخاطب‌ترین گونه‌های سریال‌سازی در همه جای دنیا، کمدی است و در ایران نیز گونه کمدی همواره و در تمام ادوار مخاطب داشته و از سینما تا تلویزیون، کمدی‌ها کیفیت قابل قبول از مخاطب را داشته‌اند ولی خنداندن پاک است که در خاطرات می‌ماند.

اخلاق در «نون. خ» در حاشیه نبود
این بازیگر ادامه داد: سریال «نون. خ۲» چه در متن و چه در اجرا، یک سریال حرفه‌ای و اخلاقمدار است و حتی در یک سکانس هم به دنبال این نبودیم که با دستاویز قرار دادن شوخی‌های ناجور از مخاطب خنده بگیریم و به جایش بر کمدی موقعیت و قرار دادن کاراکترها در شرایط پیش‌بینی‌نشده تمرکز کردیم. باید بگویم که اخلاق در «نون. خ» در حاشیه نبود و برایمان عوامل اهمیت داشت.

حواس آقاخانی به خانواده بود
مجید یاسر خاطرنشان کرد: خنداندن حلال دشوار است و هم وقتی نتیجه را می‌بینید لذتبخش است. به هر حال بخش عمده مخاطبان رسانه ملی، خانواده‌هایی هستند که با فرزندان خود به تماشای سریال‌ها می‌نشینند و سعید آقاخانی در «نون. خ۲» خیلی حواسش به این قضیه بود که مبادا شوخی‌ها از حد و مرزها بگذرد.

با کمدی پاک هم می‌شود سرگرم کرد
این بازیگر ۴۳ساله با اشاره به اینکه برخلاف ادعاها با کمدی پاک هم می‌شود سرگرم کرد، اظهار داشت: شوخی‌های مبتذل هر چقدر هم که خنده‌دار باشند در خاطرات نمی‌مانند و خیلی زود فراموش می‌شوند برای همین کمتر کمدی سبکی را سراغ داریم که در اذهان مانده باشد و به جایش کمدی‌های موقعیتی که از طریق کنش و واکنش و نقد اجتماعی به جلب مخاطب پرداخته‌اند، بسیار مخاطب‌پسندتر هستند.

اولویت باید خانواده باشد
مجید یاسر با ابراز امیدواری نسبت به امتداد تولید کمدی پاک برای تلویزیون گفت: اینکه خانواده‌ها مخاطب رسانه ملی هستند باید اولویت اصلی تولید کمدی برای تلویزیون باشد و از همان مرحله طرح ایده و بعد گسترش فیلمنامه و خلق کاراکتر و موقعیت باید بر خانواده‌محور بودن کمدی‌ها تمرکز کنیم!

2323

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1378473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۱
    6 30
    قسمتهای ابتدایش خوب بود ولی الان خیلی بی محتوا و بدون داستان شده
  • ناشناس IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۱
    19 2
    خداییش حرف حق زدی
  • IR ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۱
    25 2
    عاليه عالي، يك طنز با كلاس . واقعا خسته نباشيد ميگم به تمام عوامل ، شخصا با تكرارش هم كلي ميخندم
  • معصومه US ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۱
    14 1
    بخدا خیلی بهتر از سریال پایتخته .درد مردم زلزله زده رو خوب گفته انصافا
  • زینب IR ۰۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
    7 0
    حقیقتا سریال شریفی هست و نمکش هم به اندازه اس و آدم اگه دو بار هم بخنده حداقل به چیزای خلاقانه و درست درمون میخنده و اینکه خیلی خوب و تاثیرگذار از زلزله و زلزله زدگان کرمانشاه گفته