استاندار کهگیلویه و بویراحمد:از احداث۳۵۰۰ واحد مسکن برای محرومان در روستاها خبر داد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۷۷۰ میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض برای مسکن محرومان اختصاص می یابد.

به گزارش خبرآنلاین کهگیلویه و بویراحمد ،حسین کلانتری عصر شنبه در نشست شورای مسکن استان افزود: در مجموع اعتبار در نظر گرفته شده برای واحدهای مسکن محرومان در استان دوهزار و ۱۷۰ میلیارد ریال است که از این مبلغ، یکهزار و ۴۰۰ میلیارد ریال به صورت تسهیلات با سود پنج درصد و ۷۷۰ میلیارد ریال نیز بلاعوض است.

وی بیان داشت: سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکن برای محرومان در روستاهای استان احداث خواهد شد.

کلانتری افزود: از مجموع این واحدها، ۷۰۰ واحد در شهرستان کهگیلویه، ۸۰۰ واحد در شهرستان بویراحمد، ۴۰۰ واحد در شهرستان دنا، ۳۵۰ واحد در شهرستان بهمئی، ۳۰۰ واحد در شهرستان گچساران، ۳۰۰ واحد در شهرستان باشت، ۱۵۰ واحد در شهرستان لنده و ۱۵۰ واحد نیز در شهرستان چرام احداث خواهد شد.

استاندار اظهار داشت: همچنین ۳۵۰ واحد نیز بر اساس نیاز و جمعیت شهرستان به صورت شناور بر اساس زمان احداث و تعداد متقاضی ساخته می‌شود.

کلانتری افزود: دستورالعمل پرداخت تسهیلات از سوی بانک‌های عامل به صورت زنجیره‌ای است و باید زمان مشخصی در طول روز یا ایام هفته برای پرداخت این تسهیلات از سوی بانک‌ها اعلام شود.

وی اظهار داشت: صدور پروانه ساخت این واحدهای مسکونی باید رایگان بوده و همه برای احداث این واحدها تا پایان سال تلاش کنند.

استاندار تاکید کرد: باید این نکته نیز مد نظر قرار بگیرد که در احداث واحدهای مسکن محرومین باید شرایط استاندارد سازی در رابطه با مصالح و اصول فنی ساخت و ساز و آئین نامه ۲۸۰۰ اجرا شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1378488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =