رئیسی: جوجه کشی اقدام غیرقانونی بود، هم غیرشرعی هم غیراخلاقی

رئیس قوه قضاییه به گزارش ارائه شده از سوی دیوان محاسبات واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در جلسه مسؤلین عالی قضائی درخصوص گزارش دیوان محاسبات گفت: همه باید از «نظارت» و «شفافیت» استقبال کنند؛ نظارت گریزی امرناپسندی است.

وی با تاکید بر اینکه وضعیت همه دلارهای پرداختی باید شفاف شود، گفت: اعلام فساد برای مردم اطمینان بخش نیست بلکه باید به مردم گزارش مبارزه بافساد و بازگشت بیت المال را داد. پرونده‌های برخی از دریافت کنندگان دلارهای ۴۲۰۰ تومانی در دادسرا در حال رسیدگی است و برخی دیگر منجربه صدور حکم شده و درحال اجرای حکم است. بارها گفته‌ایم که دولت باید اقدام به اصلاح ساختارهای فسادزا کند.

رئیسی تصریح کرد: سازمان بازرسی به موضوع جوجه کشی ورود کرده است. جوجه کشی هم اقدام غیرقانونی بود هم غیرشرعی هم غیراخلاقی؛ توجیهات برخی متولیان امر هم غیرقابل قبول و بدتر بود. اینکه چنین اقدامی رویه بوده است مطلقاً قابل قبول نیست.

وی در ادامه افزود: اقتصاد سلامت بالاخص درحوزه غذا و دارو نیازمند مدیریت و نظارت بهینه است. برای کالاهای کشاورزی باید به موقع تدبیر کرد؛ هم بربازار تولید هم توزیع و مصرف باید نظارت شود و درسال جهش تولید نظارت و شفافیت باید تشدید شود.

۴۷۲۳۱
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1379042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
    4 1
    باید با عوامل اینکار برخورد شدید بشه. زندان و جریمه نقدی سنگین