محمدعلی ابطحی؛ نویسنده ۶۰ روز خاطره‌نویسی کرونایی

خاطره نویسی های سیدمحمدعلی ابطحی در روزهای خانه نشینی کرونایی در شصتمین قسمت، به پایان رسید.

سیدمحمدعلی ابطحی که در گروه نخبگان خبرآنلاین صفحه ای اختصاصی دارد، از روزهای آغازین شیوع بیماری کرونا، تصمیم گرفت روزنگارهای کرونایی خود را با عنوان « خاطرات روزهای کرونایی» به رشته تحریر درآورد.
این چهره فعال فرهنگی و سیاسی در شصت روز گذشته، هر روزه خاطرات و رخدادهای شخصی خود را از خانه نشینی، شیوه های ارتباطی در قرنطینه، احوال پرسی از شخصیت ها، رفتارهای شخصی در خانه و انعکاس های اجتماعی روزهای کرونایی را در یادداشت های خود به تصویر کشیده است.

این یادداشت ها هر روزه ضمن انتشار در کانال شخصی سیدمحمدعلی ابطحی، در صفحه اختصاصی او در گروه نخبگان خبرآنلاین نیز منتشر شده اند. خاطره نویسی های روزهای کرونایی ابطحی به در قسمت شصتم به پایان رسیده است. مجموعه این خاطرات را   اینجا بخوانید.

عکس تازه ای از آقای ابطحی در خانه؛ تاکید می شود که خدا را شکر آقای ابطحی دچار بیماری کرونا نشده است

در دیگر کشورهای جهان نیز بر رویکرد نگارش یادداشت های خانه نشینی کرونایی رایج بوده است. با اوج گرفتن این بیماری در کشورهای مختلف، حتی برخی محافل ادبی و فرهنگی در اروپا از چهره های و نخبگان خواستند تا خاطرات خانه نشینی خود را ثبت کنند.
مجید تفرشی، در یادداشتی خود به نمونه ای از این خاطره نویسی در دیگر کشورها با عنوان «ضرورت ثبت و ضبط خاطرات و یادداشتهای روزانه ایام کرونا » اشاره کرده است.

/6262

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1379968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =