توزیع ۶۰ هزار بسته غذایی از امروز تا نیمه ماه رمضان در سراسر استان اصفهان

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان در حاشیه رزمایش کمک مؤمنانه گفت: تا به امروز ۱۲۰ هزار بسته غذایی توزیع شده و از امروز تا نیمه ماه رمضان ۶۰ هزار دیگر توزیع خواهد شد و گستره توزیع آن تمام جغرافیای استان را شامل می شود.

به گزارش خبرآنلاین از اصفهان ؛ سرتیپ دوم پاسدار مجتبی فدا دقایقی پیش در گفتگوی زنده تلویزیونی در محل رزمایش بزرگ کمک مؤمنانه بیان کرد: از مجموعه کادر درمانی اصفهان که از ابتدا شیوع بیماری کرونا فعالیت می کنند و همچنین از مردم که پروتکل های بهداشتی را رعایت کردند و همچنین از کلیه کسانی که در این زمینه تلاش کردند تشکر می کنم؛ امیدواریم در آینده ای نزدیک با رعایت دستورات بهداتشی شاهد ریشه کنی این بیماری باشیم.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان ادامه داد: به واسطه بیماری کرونا معیشت و زندگی مردم دچار مشکل شد؛ روز نیمه شعبان همراه با سخنرانی و بیانات مقام معظم رهبری دعوت کردند که چه خوب است که رزمایشی تحت عنوان مواسات و کمک مؤمنانه صورت گیرد.

وی گفت: از همان زمان با کمک اقشار مختلف اصفهان، مسئولان، خیران و همه آحاد و قشرهای مختلف و اصنافی که خود آسیب دیده بودند اما پای کار آمدند؛ مقدمات این رزمایش شکل گرفت.
سردار فدا خاطر نشان کرد: تا به امروز ۱۲۰ هزار بسته غذایی توزیع شده و از امروز تا نیمه ماه رمضان ۶۰ هزار دیگر توزیع خواهد شد و گستره توزیع آن تمام جغرافیای استان را شامل می شود.

وی با اشاره به این که این روزها در آستانه ماه مبارک رمضان قرار داریم که همه ساله در این ایام ظرفیت نیکوکاری بیشتر می شود اذعان کرد: بانک اطلاعاتی برای این کار تشکیل شده و نیازمندان در این سامانه ثبت نام کردند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) ادامه داد: این بسته های غذایی شامل برنج، گوشت، مرغ، روغن، ماکارونی و حبوبات هستند که همه بسته ها به صورت یکنواخت توزیع خواهد شد.

سردار فدا در پایان از مردم خواست کمک های غیر نقدی را به هلال احمر، بهزیستی و پایگاه های بسیج تحویل بدهند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1380382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =