در جلسه کاپیتان‌های استقلال با سعادتمند چه گذشت؟

خبرورزشی نوشت: پس از چند روز جلسات مستمر با پیشکسوتان استقلال و اهالی هنر! بالاخره پای بازیکنان این تیم هم به دفتر مدیرعامل باز شد.

صبح دیروز حسین حسینی و روزبه چشمی در حالی که وریا غفوری هم به عنوان کاپیتان استقلال آن‌ها را همراهی می‌کرد، به اتفاق یکدیگر راهی باشگاه استقلال شدند تا با احمد سعادتمند ملاقات کنند. جلسه‌ای که قطعاً باید زودتر از این برگزار می‌شد، اما بنابر دلایلی تا دیروز محقق نشده بود. بازیکنان کلیدی استقلال حرف‌های مدیرعامل را شنیدند، دغدغه‌های خود را گفتند و البته گلایه‌هایی هم مطرح کردند که قرار شد سعادتمند برای حل آن‌ها فکری بکند.


فاصله اجتماعی
یکی از نکات جالب در رابطه با این جلسه، رعایت فاصله اجتماعی بود. بازیکنان استقلال طوری نشسته بودند که در اغلب زمان جلسه بالغ بر یک و نیم متر با مدیرعامل فاصله داشته باشند. آن‌ها همچنین از یکدیگر نیز فاصله گرفته بودند. جالب اینکه قبل از برگزاری نشست، خود بازیکنان سال جدید را به صورت حضوری به همدیگر تبریک می‌گفتند، چون به دلیل شیوع ویروس کرونا نتوانسته بودند با اغلب همبازیان خود عیددیدنی کنند.


تعصب داریم ولی حق‌مان را می‌خواهیم
از جمله مواردی که بازیکنان استقلال در جریان گفتگو با مدیرعامل خود مطرح کردند این بود که به باشگاه و پیراهنی که بر تن می‌کنند، کاملاً تعصب دارند و این مسئله را بارها نشان داده‌اند ولی هر وقت بحث مالی می‌شود، عده‌ای در فضای مجازی آن‌ها را متهم به بی‌تعصبی می‌کنند. استقلالی‌ها تأکید داشتند بارها به خاطر این تیم مورد انتقادات شدید قرار گرفتند ولی همچنان کنار تیم هستند. آن‌ها با اشاره به مشکلات مالی بازیکنان از بدقولی باشگاه انتقاد کردند و تأکید داشتند وقتی گفته می‌شود در فلان تاریخ پول به حساب‌شان واریز خواهد شد، کاملاً بدیهی است که هرکس برایش برنامه‌ریزی می‌کند، اما پرداخت نشدن این رقم همه چیز را به هم می‌زند. بازیکنان استقلال تأکید می‌کردند که آن‌ها فقط حقی که براساس قرارداد، دارند را طلب کرده‌اند.


ماجرای فرشید
یکی دیگر از سوژه‌های جلسه دیروز، احضار فرشید اسماعیلی به کمیته انضباطی باشگاه بابت حرف‌ها و انتقاداتش بود. استقلالی‌ها تأکید داشتند می‌دانند حرمت مدیران و مربیان باید تحت هر شرایطی حفظ شود ولی در عین حال شرایط بازیکنان را نیز باید در نظر گرفت. وقتی پرداخت‌ها سر موقع نباشد، بدیهی است تمرکز هر کسی به هم می‌ریزد و از کوره درمی‌رود. آن‌ها این خواسته را داشتند که فرشید اسماعیلی محروم نشود، چون اغلب بازیکنان حامی او هستند و دل‌شان نمی‌خواهد همبازی‌شان بابت دفاع از حقوق خودش و سایر نفرات آسیب ببیند.


واقعیات باشگاه
احمد سعادتمند هم در این نشست مشکلات مالی استقلال را تا حدی برای بازیکنانش تشریح کرد و پیرامون برخی موارد که از نظر خودش واقعیت‌های موجود استقلال است، توضیحات کاملی برای ۳ تفنگدار آبی ارائه داد. در نهایت قرار شد جلسات میان مدیرعامل و بازیکنان به ویژه بزرگ‌ترهای تیم در هفته‌های آینده هم تداوم پیدا کند.

255 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1380409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =