احتمال بازگشایی اماکن مذهبی کرمان در نقاط سفید کرونا

مجوز بازگشایی برخی اصناف کرمان مانند اماکن اقامتی و آرایشگاهها صادر و زمان احتمالی برای بازگشایی مساجد و بقاع متبرکه تعیین شد.

به گزارش خبرآنلاین از کرمان؛  در جلسه ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا،معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان، درباره زمان بازگشایی مساجد ، بقاع متبرکه و دیگر اماکن مذهبی گفت: بر مبنای نظر وزارت بهداشت، مناطق کشور از نظر شیوع بیماری کرونا به سه دسته قرمز ، زرد و سفید تقسیم شده اند و قرار است در نقاط   سفید کرونا، اماکن مذهبی احتمالا تا نیمه ماه مبارک رمضان یا  نیمه اردیبهشت بازگشایی شوند.

 بصیری جانشین مدیریت ستاد استانی مقابله با کرونا همچنین  افزود: زمان فعالیت اصنافی که پیش از این تا ساعت ۱۹ مجوز فعالیت داشتند تا ساعت ۲۱ تمدید شده است ، که شامل مجتمع‌های تجاری، پاساژها و بازارها می شود.

بگفته وی آرایشگاه‌ها ی مردانه و زنانه می توانند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با تایید دانشگاه علوم پزشکی، فعالیت خود را آغاز کنند.

بصیری  از سرگیری فعالیت هتل ها، اقامتگاه ها و مهمان پذیر ها نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد وافزود:درباره بوم گردی ها کمیته ای متشکل از علوم پزشکی ومیراث فرهنگی موضوع را بررسی می کنند.

جانشین مدیریت ستاد استانی مقابله با کرونا با تاکید بر  رعایت مسائل بهداشتی برای مقابله با کرونا تاکیدکرد: در صورت رعایت نشدن ضوابط و پروتکل‌های بهداشتی در استان دوباره محدودیت‌های گذشته اعمال  می شود.

وی همچنین از اعطای تسهیلات ارزان به مراکزی مانند مهدهای کودک خبر داد .

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1381522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =