ثبت‌نام کاندیداهای ریاست هیات بسکتبال قم آغاز شد

ایرنا نوشت : مسئول امور مجامع هیات‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قم از آغاز ثبت‌نام کاندیداهای ریاست چهار سال آینده هیات بسکتبال قم خبر داد.

محمد علی‌مردانی، اظهار داشت: این اداره کل از امروز بر اساس تبصره ۲ ماده ۷ آیین‌نامه هیات‌های ورزشی از متقاضیان احراز پست ریاست هیات بسکتبال استان قم ثبت‌نام می‌کند و افراد واجد شرایط برای این منظور به امور مجامع هیات‌های ورزشی مراجعه کنند.

وی ادامه داد: ثبت‌نام به مدت یک هفته کاری انجام می‌شود و کاندیداهای معترض به فرآیند انتخابات و نتیجه آن حداکثر ظرف مدت ۱۰ روز پس از برگزاری مجمع انتخابات این هیات می‌توانند شکایات خود را به همراه مستندات مرتبط برای رسیدگی به امور مجامع هیات‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان ارائه کنند، زیرا شکایات دریافتی پس از پایان این محدوده زمانی قابل رسیدگی نخواهد بود.

مسئول امور مجامع هیات‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قم با اشاره به شرایط کاندیداها، افزود: اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی، تابعیت کشور، اعتقاد به یکی از ادیان رسمی، عدم سوء سابقه کیفری، دارا بودن حداقل سن ۲۵ سال تمام و دارا بودن حداقل تحصیلات لیسانس از جمله شرایط ثبت‌نام در این انتخابات است.

وی خاطرنشان کرد: افرادی که قصد کاندیداتوری در انتخابات هیات بسکتبال استان قم را دارند باید مدارک مورد نیاز نظیر فرم ثبت‌نام، تصویر تمام صفحه‌های شناسنامه، کارت ملی، کارت پایان خدمت، کارت معافیت دائم یا عضویت رسمی در نیروهای مسلح همراه با تصویر آخرین مدرک تحصیلی، کارت مربیگری و داوری و دو قطعه عکس خود را به امور مجامع هیات‌ها ارائه کنند.

علی‌مردانی اضافه کرد: هر کاندیدا باید برنامه‌های پیشنهادی کوتاه مدت و بلند مدت خود و همچنین نحوه تامین منابع مالی هیات بسکتبال، گزینه‌های خود برای پست‌های دبیری و نایب‌رئیسی هیات و عدم سوء پیشینه کیفری خود را نیز به همراه سایر مدارک به این اداره کل ارائه کند.

وی افزود: دوره چهار ساله ریاست مرتضی سخایی روز هجدهم خرداد ماه امسال به پایان می‌رسد و مجمع انتخابات با حضور رئیس فدراسیون، مدیرکل ورزش و جوانان و دیگر اعضای مجمع نظیر نماینده آموزش‌وپرورش، نماینده قهرمانان، داوران، مربیان، بخش‌های تابعه و غیره در این اداره کل برگزار خواهد شد.

در چهار سال گذشته مرتضی سخایی مسئولیت ریاست هیات بسکتبال استان قم را بر عهده داشته که از اتفاقات قابل‌توجه در این چهار سال می‌توان به آغاز لیگ‌های مختلف بسکتبال قم و حضور تیم‌های قمی در لیگ‌های کشور و نگاه اثربخش به بسکتبال پایه قم اشاره کرد که آینده موفق این ورزش را نوید داد.

نقطه عطف بسکتبال قم در آخرین سال دوره ریاست چهار ساله مرتضی سخایی، حضور تیم پرقدرت و مطرح شیمیدر با نام قم در مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور بود، ضمن اینکه کسب مقام چهارم مسابقات لیگ برتر نوجوانان ایران و حضور تیم قم با ترکیب کاملا بومی در لیگ سال ۹۸ ایران از دیگر اتفاقات بسکتبال قم در این دوره به شمار می‌آید.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1381827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =