۰ نفر
۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۶:۰۰
سپاهانی‌ها در رختکن روپایی می‌زدند!

مدیر تیم پرسپولیس می‌گوید سپاهانی‌ها با وجود اینکه وارد ورزشگاه نقش جهان شدند، در حال انجام حرکات نمایشی در رختکن بودند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ افشین پیروانی در گفت‌وگوی حضوری با برنامه فوتبال برتر در مورد رای کمیته استیناف به سود پرسپولیس، اظهار کرد: با توجه به اینکه ما روز موعد بازی با سپاهان به اصفهان رفتیم و تیم حریف در زمین حاضر نشد، اعتراض‌مان به کمیته انضباطی رفت که طبق گزارش ناظران داوری و مسابقه، کمیته انضباطی رای به برتری ۳ بر صفر ما داد.

او با بیان اینکه تیم سپاهان به رای کمیته انضباطی اعتراض داشت، ابراز کرد: روز پنج‌شنبه هفته قبل نماینده دو باشگاه به کمیته استیناف رفتیم ولی اسناد و مدارک جدیدی ارائه نشد. فیلم‌هایی از طرف باشگاه حریف آمد که جدید نبود. فکر می‌کنم در صدور رای توسط کمیته استیناف قانون اجرا شد و حق به حق‌دار رسید. از کمیته‌های انضباطی و استیناف ممنون هستیم که حق را به حق‌دار دادند.

فیلم‌هایی از طرف باشگاه حریف آمد که جدید نبود. فکر می‌کنم در صدور رای توسط کمیته استیناف قانون اجرا شد و حق به حق‌دار رسید. از کمیته‌های انضباطی و استیناف ممنون هستیم که حق را به حق‌دار دادند.

مدیر تیم پرسپولیس با تاکید بر اینکه باید به آینده نگاه کنیم، گفت: اگر کار تیم حریف ما بدعت می‌شد، چه اتفاقی می‌افتاد؟ چند هفته دیگر باید بازی‌ها همزمان باشد. قرار است سه یا پنج هفته آخر مسابقات در یک زمان برگزار شود، اما اگر یک تیم در حین رفتن به ورزشگاه بگوید تماشاگران ما اجازه ندادند یا اتوبوس پنچر شد، چه می‌شود؟

پیروانی یادآور شد: در بازی‌های آسیایی اگر ۴۵ ثانیه هم تاخیر داشته باشید، جریمه می‌شوید که اینجا بیش از ۴۵ دقیقه بود. حالا اگر اتفاقات خاصی مثل سیل و زلزله بیاید، شاید بازی به تاخیر بیفتد ولی نه به این شکل که در اصفهان شاهد بودیم.

او با اشاره به اتفاقات فینال جام حذفی و اعتراض درباره عدم انجام چنین تصمیمی گفت: می‌گویند چطور در جام حذفی چند ساعت بازی به تاخیر افتاد؛ در جام حذفی هر دو تیم در زمین بودند که ناظر فدراسیون به‌عنوان تصمیم گیرنده و رئیس میدان، آن زمان گفت تماشاگران تیم حریف جایگاه ندارند و به همین دلیل بازی با تاخیر انجام می‌شود.

مدیر تیم پرسپولیس یادآور شد: ما تا بعد از ساعت ۱۷:۴۰ در پیستِ دور زمین در حال مصاحبه بودیم، اما یک نفر هم از اعضای تیم سپاهان به زمین نیامد.

پیروانی اضافه کرد: ما در کمیته استیناف گفتیم، وقتی سپاهان با پرسپولیس بازی دارد و دیر به ورزشگاه می‌رسد، باید در رختکن روپایی بزنند؟ ما مستندات جدیدی از تیم حریف در کمیته استیناف ندیدیم و تمام فیلم‌ها از مقابل در هتل، گرم کردن در رختکن و ... بود.

او یادآور شد: ما یک بار گرم کردیم و به رختکن رفتیم و برگشتیم، اما باز هم تیم حریف به زمین نیامد. به نظرم نیم ساعت هم نباید وقت می‌دادند چون تیم میزبان، آنها بودند ولی این اتفاق افتاد و ما به احترام هواداران و بینندگان تلویزیونی ۳۰ دقیقه گرم کردیم و به رختکن رفتیم. باید به آینده نگاه کرد تا اتفاقات خوبی بیفتد.

255 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1382046

برچسب‌ها