شرایط برپایی نمازجمعه در رامیان و کلاله استان گلستان فراهم است

پس از شیوع کرونا و همه‌گیری آن در کشور از اسفند سال گذشته تاکنون اقامه نمازجمعه تعطیل شده اما با توجه به بهبود نسبی وضعیت، این فریضه به زودی همراه با رعایت کامل مراقبت‌های بهداشتی در این شهرها برگزار خواهد شد

به گزارش خبرآنلاین از گلستان ؛ حجت‌الاسلام محسن کیایی  وی بیان کرد: برگزاری نماز جمعه در دیگر شهرهای گلستان منوط به اعلام وضعیت سفید توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا و اطمینان کامل از مهار و کنترل این بیماری است.

رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گلستان افزود: علاوه بر مصلاهای جمعه، مساجد شهرهایی که در وضعیت سفید بیماری کرونا قرار دارند برای عبادت جمعی بندگان خدا باز خواهد شد.

به گفته معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان، وضعیت کرونا در این استان به ثبات نسبی رسیده و بزودی فقط در بیمارستان پنج آذر گرگان بخش مستقل کرونا به فعالیت خود ادامه خواهد داد اما این به معنای مهار کرونا نیست و مردم همچنان قواعد و شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند.

به گفته رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت تاکنون ۹۱ هزار و ۴۷۲ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۹۶ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، جان باختگان کرونا در کشور به ۵ هزار و ۸۰۶ نفر رسید.

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1382273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =