۲ نفر
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵
چگونه متوجه شویم سهام عدالت داریم یا خیر؟

مهر نوشت: رهبر انقلاب دیشب با درخواست دولت برای آزادسازی سهام عدالت موافقت کردند اما بسیاری از مردم نمی‌دانند یا بخاطر ندارند که آیا در شمول سهام عدالت قرار گرفته بودند یا خیر.

با توجه به موافقت رهبر انقلاب با آزادسازی سهام عدالت این سوال برای بسیاری از هموطنان ایجاد شده است که آیا مشمول سهام عدالت هستند یا خیر. حدود ۳۰ میلیون نفر از مردم در جریان واگذاری سهام عدالت در دولت نهم از شمول دریافت این سهام جاماندند که به نظر می‌رسد دولت دوازدهم باید برای در شمول قرار دادن این افراد راهکاری در نظر بگیرد.

از آنجا که فرایند دریافت این سهام کمی طولانی بود، کسانی که در دولت نهم موفق به ثبت نام شده و در شمول قرار گرفتند، نیز عموماً امروز بدرستی از وضعیت شمول یا عدم شمول خود اطمینان ندارند. برای آگاهی از این موضوع باید به سامانه www.samanese.ir رجوع شود. در صفحه اول دو گزینه مطرح می‌شود که در ابتدا باید انتخاب گزینه اول «ورود به سامانه» انتخاب شود.

پس از کلیک کردن گزینه فوق صفحه جدیدی باز می‌شود که در آنجا باید با تیک زدن گزینه «مطالب فوق را مطالعه نموده و می‌پذیرم»، گزینه «ادامه» کلیک شود.

پس از آن صفحه جدیدی باز می‌شود که با درج کدملی و کد امنیتی مطابق تصویر درج شده گزینه «ادامه» برای مشاهده اطلاعات به صورت کامل و یا گزینه «استعلام سریع» برای استعلام فوری مشمول یا عدم مشمول بودن سهام عدالت انتخاب شود.

۲۲۳۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1382514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =