ضرر تیم لژیونر ایرانی از نیمه تمام ماندن لیگ فرانسه

تصمیم دولت فرانسه برای لغو کامل مسابقات فصل جاری، احتمالا موجب سقوط تیم آمیان می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ نخست وزیر فرانسه دو روز قبل اعلام کرد به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در این کشور، رقابت‌های فوتبال در فصل ۲۰-۲۰۱۹ نباید برگزار شود و بنابراین، نیمه تمام خواهد ماند ولی تصمیم‌گیری برای تعیین قهرمان و تیم‌های سقوط کننده را به مسؤولان فدراسیون سپرد.

در حالی که طی ۴۸ ساعت اخیر فدراسیون و همچنین اتحادیه فوتبال فرانسه واکنشی به تصمیم دولت این کشور نداشته و بخاطر تاکید یوفا مبنی بر ادامه بازی‌ها، فعلا نظرشان را اعلام نکرده‌اند، اما نشریه اکیپ ساعاتی قبل مدعی شد مدیران فوتبالی این کشور برای لغو مسابقات به جمع‌بندی رسیده‌اند.

اکیپ فرانسه خبر داد که پاری‌سن‌ژرمن قهرمان فصل جاری لیگ یک خواهد بود و ضمن معرفی تیم‌های راه یافته به لیگ قهرمانان و لیگ اروپا، تیم‌های سقوط کننده را نیز معرفی کرد که نام آمیان هم در این بین دیده می‌شود.

تیم آمیان که سامان قدوس را در اختیار دارد، تا قبل از شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مسابقات، در ۲۸ هفته نتایج ضعیفی داشت و با ۴ پیروزی، ۱۱ تساوی و ۱۳ شکست، ۲۳ امتیاز به دست آورد و در جایگاه نوزدهم ایستاد تا این رتبه آنها را در آستانه سقوط قرار دهد.

یاران قدوس تا پیش از تعطیلی رقابت‌های لیگ یک فرانسه، در ۱۶ هفته پیاپی در این رقابت‌ها هیچ بردی به دست نیاورده و ۹ باخت و ۷ مساوی داشتند تا با این عملکرد فوق‌العاده ضعیف، یکی از گزینه‌های اصلی سقوط باشند.

اکنون خبر نشریه اکیپ درست باشد و فدراسیون و اتحادیه فوتبال فرانسه تصمیم به تعطیلی کامل بازی‌ها و تعیین قهرمان و سقوط کننده‌ها بگیرند، با این شرایط یاران قدوس که در رده نوزدهم و ماقبل پایانی جدول هستند، به لیگ دو فرانسه سقوط می‌کنند.

255 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1383154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =