گازرسانی به ۳۰۱ روستا در لرستان/ بهره مندی یک هزار و ۵۰۰ خانوار روستایی از نعمت گاز

مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: پروژه گاز رسانی به ۳۰۱ روستا در دستور کار قرار گرفته که گاز رسانی به این تعداد روستا، تا پایان امسال عملیاتی خواهد شد.

به گزارش خبرآنلاین از لرستان کرم گودرزی افزود: با اجرای این طرح گازرسانی تا پایان امسال هزار و ۵۰۰ خانوار روستایی استان از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

 وی اظهار کرد: برای اجرای این طرحها  ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه خواهد شد و با بهره برداری از طرح ها بیش از یکهزار و ۵۰۰ خانوار روستایی از نعمت گاز بهره مند می شوند.

گودرزی افزود:  از مجموع ۲ هزار و ۳۵۴ روستای واجد شرایط گازرسانی استان یکهزار و ۷۰۹ روستا از این خدمت برخوردار هستند که ضریب نفوذ آن بیش از ۸۷  درصد است.

وی بیان کرد:  بهره برداری از طرح گازرسانی ۳۰۱ روستا ضریب این خدمت را در لرستان به بیش از۸۹ درصد ارتقا می دهد.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان عنوان کرد:  بررسی و مطالعات گازرسانی به ۱۷۹ روستا نیز انجام و مقدمات پیمان سپاری آن انجام شده که با تحقق این برنامه ریزی در سال ۱۴۰۱ ضریب بهره مندی روستاهای استان به بیش از ۹۸ درصد ارتقا خواهد یافت.

گودرزی در بخش دیگری از صحبت هایش به  گاز رسانی به صنایع لرستان اشاره کرد و گفت: در این رابطه بیش از ۱۱۵ پروژه با اعتبار بالغ بر ۱۸۴ میلیارد تومان در استان پیش بینی شده و  تلاش بر این است که همه این پروژه‌ها را تا پایان امسال به اتمام برسانیم.

وی ادامه داد: زیرساخت‌ها خوبی در استان وجود دارد و از همین حیث هیچ گونه محدودیتی برای گاز رسانی به صنایع در استان وجود نخواهد داشت.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان تصریح کرد: علاوه بر ۱۱۵ پروژه یاد شده، ۱۴ مورد پروژه گاز رسانی به صنایعی مانند سی ان جی، گلخانه‌ها و… عقد قرار شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1383671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =