۲۷ نفر
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۴
تصاویری از شجاع خلیل‌زاده در خانه لاکچری‌اش

مدافع شمالی پرسپولیس امروز 30سالگی خود را جشن می‌گیرد و این موضوع با انتشار اولین گزارش اختصاصی ما از زندگی دوران قرنطینه‌ای بازیکنان همراه شده تا اولین مجموعه به او اختصاص یابد.

به گزارش ورزش سه، امیرحسین خیرخواه مجموعه‌ای از فریم‌های جذاب و اختصاصی از دوران قرنطینه کنونی بازیکنان شکل داده که روز گذشته در گزارشی به آن پرداخته شد و اکنون نیز اولین مجموعه از این تصاویر با توجه به تولد شجاع خلیل زاده، به این مهاجم شمالی اختصاص یافته است.

خلیل زاده که امسال به جرگه متاهلین اضافه شده، زندگی پر رمز و رازی نداشت. دلتنگی خاص او برای فوتبال با این جمله بعد از حضورمان در منزلش در شمالی‌ترین نقطه تهرن کاملا مشخص بود:" شما خبرنگارید، واقعا خبر ندارید چه زمانی فوتبال شروع می‌شود؟"

شیطنت‌های شجاع در کنار زندگی مشترک تازه پا گرفته‌اش در همان ابتدا با درخواستش برای مشخص بودن حلقه ازدواج در عکس‌ها همراه بود و البته با توجه به اینکه تمرینات اختصاصی و در قرنطینه‌اش را قبل از حضورمان به انجام رسانده بود، نشد که فریم‌هایی از آن را ثبت کنیم. او اما از همان ابتدا با اعتمادبنفسی بالا کار را استارت زد. از کری برای قهرمانی در پلی استیشن در میان تمامی بازیکنان تا رد پیشنهاداتی که همان زمان درباره او برای جدایی از پرسپولیس مطرح می‌شد و می‌گفت مگر می‌شود اینجا را ترک کرد.

شوخی ما با منزل او از همان ابتدا با اشاره به ویوی جالب خانه‌اش استارت خورد که با توجه به قرار گرفتن در منطقه کوهستانی به او اشاره کردیم اینجا محل پلنگ و شیر است نه پرنده‌ها! (با اشاره به لقبش).

شجاع که امروز تولد 30 سالگی‌اش را جشن می‌گیرد خیلی زود دست به دسته پلی استیشن شد و از سروش رفیعی خواست تا به صورت آنلاین بازی را دنبال کند. اما جالب بود که سبک بازی فنی دو بازیکن در نمایش بازی مجازی هم کاملا قابل تمیز دادن بود. سروش با همان دید تکنیکی خود علیه شجاع بود و مدافع پرسپولیس نیز دست به حرکات فیزیکی برای نتیجه می‌زد و البته ناباورانه بازی را باخت ولی آن را با یک سری بهانه و شوخی از سروش نپذیرفت و وعده جبران و انتقام در بازی بعدی را داد.

مدافع پرسپولیس دقایقی بعد با حضور یکی از مهمانانش و در شرایطی که از او نیز همانند ما خواست تا پروتکل بهداشتی را به بهترین شکل رعایت کرده و وارد منزل شود، بار دیگر پای تلویزیون نشست و اینبار انتقام باخت از سروش رفیعی را از دوستش گرفت تا بار دیگر لبخند به لبانش بازگردد و با همان روی باز پذیرای بقیه عکس‌های لایف استایل خود در قرنطینه شود.

سرگرمی اصلی شجاع هم مثل همه این روزها گوشی و لپ تاپ بود. تا جایی که او برای حضور در ویوی فوق العاده‌ای که داشت هم حتی از گوشی و چک کردن آن غافل نمی‌شد و صدای اعتراض همسرش را در آورده بود.

اگر می‌خواهید بدانید که شجاع تصاویر اینستاگرامی را با چه استایلی با جملاتی از نیچه، فروید و ... پست می‌کند، به حس گرفتن او در این فریم توجه بیشتری داشته باشید!

پرنده پرسپولیسی خیلی بیشتر از همه دلتنگ فوتبال به نظر می‌رسد. فصل سرنوشت ساز او که می‌تواند با سومین قهرمانی‌اش با این تیم همراه باشد و البته پوکر احتمالی قهرمانی. او در ذهن ژست‌های قهرمانی و البته سرود چمپیونه را مرور می‌کند و اینبار بدون سروش!

شجاع به طور کلی هیجان زده است؛ حتی اگر رقیبش سروش رفیعی به شکل آنلاین به او گل بزند. او در فیفا هم بر سر داور فریاد می‌زند و کلا همان پوزیشن و هیجان را دارد.

علاقه او به گلزنی از راش اند کراش؛ بهرحال او سرزن است و از اینکه مدافع محبوبش به بدترین شکل ضربه سر را از دست می‌دهد شاکی می‌شود و از طریق ارتباط با سروش مدعی است او هم این توپ را گل می‌کرد؛ حتی قشنگ تر از قیچی که به الاتحاد زده و عنوان زیباترین گل آسیا را به خود اختصاص داده است.


در نهایت این تصاویر پایانی برای یک انتقام بزرگ؛ باور کنید اگر این رفیق قدیمی نمی‌آمد و به او نمی‌باخت تا پایان شب هم ما را نگه می‌داشت تا این بازی را جبران کند. هرچند سروش با شناختی که از او داشت خیلی زود بعد از پیروزی‌اش، درخواست بازی مجدد را نپذیرفت تا او را در خلسه رها کند و او مجبور شد این انتقام را از دوستش بگیرد. 

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1387893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 20
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    66 7
    بیچاره پول بیت المال که تو جیب این ها میره چقدر هم ادعای تعب دارند
  • بابک US ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    18 8
    داداش ماه رمضونه دقت کن
  • IR ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    9 2
    لاکچری؟
  • IR ۲۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    56 6
    پول مفت. اون موقغ یک کارگر، یک معلم، یک کارمند، حتی یک قاضی یا استاد دانشگاه باید یک عمر جون بکنه تا سن بازنشستگی یک صدم همچین امکاناتی رو نمیتونه داشته باشه. آقایان فکری بکنند.
  • جاوید IR ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    28 2
    جنبه هم خوب چیزیه.
  • بی طرف IR ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    15 3
    این اقابااین خانه مجلل و زندگی دلنشین و طبیعت ژیباچرا خشن هابازی می کند
  • حسن IR ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    29 1
    چرا نباید خانه لاکچری اش را نشان بدهد ؟تا آدم هایی مثل ما برایشان هورا میکشیم چرااینها از این کارها نکنن؟
  • IR ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    47 6
    چرا کسی پیدا نمیشه به پول مفتی که به این بازیکنان میده اعتراض کنه؟؟
  • ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    46 5
    با دکترای فیزیک دارم ۲.۵ حقوق می گیرم، یه جا اجاره کردم و با سوار شدن به مترو و اتوبوس به استقبال کرونا میرم
  • IR ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    39 3
    این ها اینقدر پول در میارن، نخبه ها دارن پر پر میشن
  • IR ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    16 2
    تظاهر
  • BE ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    15 17
    تولدش مبارک اما چقدر قشنگتر بود اگر به احترام روزه داران، آن شیشه نوشابه را از روی میز بر می داشت
  • Mohi IR ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    13 8
    کجاش لاکرجریه اخه؟؟؟
  • GB ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    53 10
    از ادا اصولش فقط يه برداشت ميشه كرد: تازه به دوران رسيده!
  • IR ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    20 4
    کاخی بالا نمیرود مگر ....
  • علیمرد IR ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    29 3
    قرنطینه برای این قشر و بازیگران سینماست که مثل خوره به جان مردم افتادن اگه امثال من سه روز تو خونه باشیم روز چهارم باید آب خالی بخوریم روز پنجم هم دیگه از گرسنگی مردیم.
  • IR ۰۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
    29 3
    به این میگن حباب نه بورس!!!
  • حسینی دولت آبادی از قزوین IR ۰۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
    29 7
    خبرآنلاین! خیلی زردی . هر روز هم زرد تر میشی.
  • IR ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
    14 5
    لاکچری ! این پول نداره شلوار بخره ، پاکنه!
  • پولدار بی غم IR ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
    29 8
    به نظر میرسه این فوتبالی های اینقدر درآمد سالیانه خوبی دارند ، که یه فوتبالیست سطح 2 کشور همچین خونه لاکچری داشته باشه ،آقای خلیل زاده تا دیروز نمیدونست آپارتمان چیه حالا این جوری خونه چند میلیاردیشو رابه رخ مردم ندار و کم درآمد میکشه ..