سوء استفاده از مرگ فوتبالیست نوجوان،برای خطرناک جلوه دادن بازی در استادیوم خالی

اصرار فرهاد مجیدی و امیرقلعه نویی برای به اتمام رسیدن رقابت‌های لیگ برتر عجیب است.آیا اگر تیم خودشان صدر جدول بود چنین اصراری می‌کردند؟

استوری تقریبا هم زمان فرهاد مجیدی و امیر قلعه نویی برای تعطیلی لیگ.آن هم با سوء استفاده از عکس یک بازیکن غیر حرفه ای فوتبال به نام متین.جوانی که در برنامه ستاره ساز حضور داشت واتفاقا یک گل زیبا هم دراین برنامه زد.
خداوند روح متین و همه کسانی که کرونا گرفتند و فوت کردند را بیامرزد اما چند سوال از فرهاد مجیدی و امیر قلعه نویی دارم.

آیا متین بازیکن حرفه ای فوتبال بود و در روزهایی که کرونا فراگیر شده فوتبال بازی کرده،این ویروس را گرفته و در گذشته است؟

آیا اگر شما به جای پرسپولیس در صدر جدول بودید باز هم از تعطیلی لیگ برتر سخن می گفتید؟

آیا فولاد و شهر خودرو که فقط یکی دو امتیاز از شما کمتر دارند و می توانند این شانس را داشته باشند که آسیایی شوند مثل شما مصر به تعطیل شدن لیگ هستند؟

منِ خبرنگار و همه همکارانم تقریبا سه هفته ای هست که در محل کارمان حضور داریم و مثل همه مردم و برای اینکه چرخ زندگی مان بچرخد راهی محل کارمان می شویم.خیلی از همکاران ما خودرو شخصی ندارند و ناچار به استفاده از وسائل نقلیه عمومی هستند.آیا فوتبالیست ها تافته های جدا بافته اند که نباید تمرین کنند و در ورزشگاهی خالی از تماشاگر مسابقه بدهند؟

آقای مجیدی،آقای قلعه نویی در این مدت با مترو یا اتوبوس تردد کرده اید؟وجب به وجب انسان در فاصله ای که حتی نمی شود  به آن "فاصله اجتماعی" گفت سوار این وسائل نقلیه می شوند و به محل کارهای شان می روند.فاصله آنها آنقدر نزدیک است که گاهی صدای نفس های همدیگر را می شنوند.خیلی از آنها همان هایی هستند که در ورزشگاه ها برای شما دست و هورا می کشند اما مجبور هستند به محل کارشان بروند.اصلا به آنها فکر کرده اید؟ احساسم منفی است.حس می کنم فقط دنبال بهانه اید برای اینکه لیگ به اتمام برسد،رقیب جدی تان قهرمان نشود و ....

در هر صورت تکلیف لیگ برتر به زودی مشخص خواهد شد اما چه خوب است که آدم ها گاهی خودشان را جای دیگری بگذارند و گاهی جای همه تصمیم نگیرند.چه خوب است که آدم ها فقط به خودشان و منافع خودشان فکر نکنند و چه خوب است که  از هر چیزی سوءاستفاده نکنند!

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1388447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =