ماهیت اخبار تولید و منتشر شده، در روند جهانی شدن مناطق آزاد موثر است

محمد خدادادی معاون امور مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، ماهیت و چارچوب اخبار تولید شده در مناطق آزاد را عاملی موثر در معرفی ظرفیت‌های این مناطق به جهانیان برشمرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش ، معاون امور مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با مدیران روابط عمومی مناطق آزاد به مناسبت هفته ارتباطات گفت: ایجاد وحدت رویه و تعامل خبری با پرچمداران حوزه ارتباطات نقش تاثیرگذاری برقراری ارتباطات و تعاملات با جامعه جهانی دارد.
وی افزود: دستاوردهای حاصل از تولید محتوا در مناطق آزاد، بر ارتقای سطح تعاملات این مناطق با رسانه‌های ملی و فراملی بسیار موثر است.

خدادادی اظهار داشت: رویکرد تولید محتوا در مناطق آزاد هفتگانه با هدف اثربخشی هرچه بیشتر خبرها، باید به رویکردی ملی تبدیل شود تا بازتاب درستی از ظرفیت‌ها و مزیت‌های این مناطق و معرفی آنها به مردم کشور داشته باشد.

معاون امور مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین برای همکاری رسانه‌های کشوری با روابط عمومی‌های مناطق آزاد اعلام آمادگی کرد و گفت: رسانه‌های سراسری می‌توانند با هماهنگی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی، در پوشش اخبار این مناطق فعال‌تر عمل کنند.

محمد خدادادی در ادامه این نشست با اشاره به ضرورت اطلاع‌رسانی در سطوح ملی و بین‌المللی، بر لزوم تقویت و حمایت از رسانه‌های محلی با هدف انتقال پیام مورد نظر به جامعه هدف محلی تاکید کرد.

همچنین در پایان جلسه، بر پوشش خبری ملی کمپین ۳۱۰ پروژه مناطق آزاد کشور به‌صورت گسترده و با  هماهنگی روابط‌عمومی‌های مناطق آزاد هفتگانه تاکید شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1389924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =