گزارشی از اکران فیلم «جهان با من برقص» در سینما ماشین

پس از فیلم «خروج»، «جهان با من برقص» به کارگردانی سروش صحت، به عنوان دومین اثر سینمای ایران، اکران در پارکینگ رو بازِ برج میلاد را تجربه کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پارکینگ برج میلاد تهران، شب گذشته (دوشنبه ۲۹ اردیبهشت) میزبان دومین فیلم در طرح اکران سینما ماشین بود؛ در این طرح، فیلم «جهان با من برقص» به کارگردانی سروش صحت در دو سانس به نمایش درآمد.

یک ساعت مانده تا شروع نمایش فیلم، درهای ورودی پارکینگ شماره ۳ برج میلاد به روی مخاطبان باز شد و خانواده‌ها همراه با ماشین‌های خود به سمت محل تماشای فیلم راهنمایی شدند.
 
حضور ماموران بهداشت عمومی با تجهیزات خود در محوطه پارکینگ که آماده ضدعفونی کردن ماشین‌ها بودند، توجه‌ها را به خود جلب می‌کرد.
 
چند نفری با دستگاه سم‌پاش، محلول ضد عفونی کننده را به دستگیره و درها و شیشه جلو ماشین‌ها می‌زدند و در مرحله بعد، عده‌ای، شیشه جلوی ماشین‌ها را تمیز می‌کردند تا تماشای فیلم با شفافیت بیشتری همراه باشد.
 
پس از پایان مرحله ضد عفونی کردن ماشین‌ها، برچسب‌هایی به جهت تایید پاکیزه شدن و غربال‌گری آن‌ها به شیشه پشت خودرو ها چسبانده می‌شد.
 
سپس بسته‌های بهداشتی با حمایت یکی از شرکت‌های تولید محصولات خودرو در اختیار ماشین‌ها قرار می‌گرفت و بعد از آن ماموران کنترل بلیت، با اسکن رسید خرید بلیت و توضیح توصیه‌هایی در هنگام تماشای فیلم، مخاطبان را به جایگاه‌های مخصوص به خود راهنمایی می‌کردند. پیش از مستقر شدن ماشین‌ها، ماموران موج رادیویی مخصوص صدای فیلم را به صاحبان ماشین‌ها اعلام می‌کردند.
 
نمایش فیلم پس از نزدیک به ۹۰ دقیقه تشریفات قانونی و سر و سامان دادن به اوضاع با پخش چند آگهی بازرگانی آغاز شد. جایگاه‌های حضور ماشین‌ها در محوطه پارکینگ برج میلاد تقریبا پر شده بود و نشان می‌داد استقبال خوبی از فروش بلیت‌های این فیلم شده است.
 
هنگام نمایش فیلم، تمام نورافکن‌های محوطه خاموش شد و به غیر از نور پرده نمایش، تمام محوطه در تاریکی بسر می‌برد. در طول نمایش فیلم، گاهی صدای خنده از داخل ماشین‌ها به گوش می‌رسید و مخاطبان با کمدی سروش صحت ارتباط برقرار می‌کردند.

امنیت مجموعه با حضور نیروهای انتظامی، یگان‌های محافظ شهرداری تهران و تیم اورژانس و آتش‌نشانی به خوبی تامین شده بود.
 
در طول نمایش فیلم، هیچ ماشینی مجموعه را ترک نکرد و مخاطبان تا پایان فیلم به تماشای آن نشستند.
 
پس از پایان فیلم، اتومبیل‌ها با رعایت نظم و راهنمایی پرسنل برج میلاد، مجموعه را ترک کردند. سپس ماموران و نیروهای خدمات، خود را برای سانس بعد آماده کردند.

 
۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1390044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مریم IR ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
    1 0
    نمایش لاکچری، برج میلاد از بودجه بیت المال درست شد اما بیشتر مردم تهران حتی نمیتونن نزدیکش بشن. جایگاهیه برای لاکچری ها