بهره‌مندی تمام شهرهای اردبیل از پوشش نسل سوم و چهارم تلفن همراه

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات اردبیل گفت: تمام شهرهای استان از پوشش نسل سوم و چهارم تلفن همراه بهره‌مند شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، بهروز رزمی بیان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته در زمینه توسعه زیرساخت‌های ارتباطی استان، تمام شهرهای استان از پوشش نسل سوم و چهارم تلفن همراه بهره‌مند شده‌اند.

وی با اشاره بر اینکه روستاها و مناطق محروم نیز از نعمت خدمات و زیرساخت‌های ارتباطی بهره‌مند شده‌اند، گفت: علاوه بر مناطق شهری یکی از وظایف این اداره کل توجه به توسعه زیرساخت‌های ارتباطی مناطق روستایی است که با افزایش سایت های تلفن همراه و توسعه اینترنت پرسرعت روستای این امر به‌خوبی محقق شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات اردبیل در خصوص پروژه های افتتاح شده وزارت ارتباطات در استان گفت: همزمان با هفته ارتباطات پروژه‌های ارتباطی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۱۲۳ میلیارد تومان افتتاح شد که عمده این افتتاح‌ها پروژه‌های توسعه شبکه پهن‌باند و تلفن همراه و توسعه شبکه فیبرنوری روستایی بود.

رزمی اظهار کرد: معرفی گسترده ساختار و عملکرد سامانه ۱۹۵ از طریق کانال های اطلاع رسانی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات اردبیل و رسیدگی مناسب و سریع موضوع در سامانه فوق موجب افزایش رضایت مشترکان و در نتیجه افزایش تعامل مشترکان با اداره کل آی‌سی‌تی استان شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1390341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =