توضیح پلیس درباره بازداشت دختر و پسر پارکورکار: مبتذل بودند و مصداق بی‌اخلاقی

پلیس تهران از دستگیری پسر و دختر پارکورکاری خبر داد که با رفتارهای ناشایست خود در چند روز اخیر خبر ساز شده بودند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پلیس تهران در اطلاعیه ای اعلام کرد: بطور قطع ترویج بی اخلاقی، ابتذال و بی بندباری در هر جامعه ای جرم محسوب می شود و در مقابل آن نیز حفظ شئونات و ارزش های جامعه برای همه افراد آن لازم و ضروری است که اگر غیر از این باشد ، سنگ روی سنگ بند نخواهد شد.

در چند روز گذشته تصاویری از دختر و پسر جوانی که در حین انجام حرکات ورزشی(پارکور) رفتارهای ناشایست و خارج از عرف و شرعی از خود به نمایش می گذارند در فضای مجازی منتشر شده است و از آنجاییکه این موضوع از مصادیق بی اخلاقی و اشاعه منکر است  این افراد با حکم مقام قضایی توسط پلیس فتا پایتخت دستگیر شده اند.
از سوی دیگر همواره هستند افرادی که از روی عناد و عداوت به دنبال جوسازی و تحریف حقایق و  واقعیت ها بوده و تلاش دارند که از حوادث مختلف به نفع منافع خود استفاده و بهره برداری لازم را به عمل آورندکه در این موضوع هم شاهد برخی اعلام نظر ها و جوسازی های مغرضانه هستیم.

لازم بذکر است آنچه که موجب جلب و دستگیری این دو نفر شد به هیچ وجه به واسطه فعالیت های ورزشی آنها نبوده است بلکه انجام حرکات خلاف عرف و شرع آنها، موجب صدور دستور جلب و دستگیری آنها توسط پلیس شده است.

۲۳۵۲۳۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1390708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    1 0
    فکر میکنم وظیفه پلیس مداخله در موارد خارج از قانون باشد، نه خارج از عرف
  • GB ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    1 0
    هر کسی‌ که عکس اونها رو دیده باشه تعجب می کنه، خب همه می دونن که خط قرمز ها کجاست و اینکه جای انتشار این تصاویر در شبکه های اجتماعی نیست و مصداق انجام روابط خصوصی در ملاعام است. در خواست ما همواره از نیروی انتظامی این بوده که به فضای خصوصی مردم وارد نشده و در آن دخالت نکنند،در عوض از جوانان هم باید در خواست بشه تا شئونات جامعه را شناخته و به آن احترام گذاشته و این عکسهای صد در صد خصوصی را برای خود نگهداشته و از انتشار آن در فضای مجازی جدا خودداری کنند
  • IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    5 1
    اختلاس خلاف شرع هست؟
  • عرشیا IR ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    4 0
    دقیقا و موبه مو داره سناریو ان زن و شوهر دستفروش و ان خواننده زن در ابیانه تکرار میشه ،کاری به دور از عرف انجام میشود و از ان کار فیلمی تهیه میشود ،برای چند روز دستگیر میشوند و بعد با قید وثیقه ازاد شده و ناگهان خبر از اعطای پناهندگی به این زوج در کشوری اروپایی شنیده میشود ،خیلی خزه مگه نه ؟..
  • DE ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    0 0
    اونا دارن زندگی عادی می کنن