ورزشکاری که پس از قطع نخاع، پرستار کرونایی‌ها شده است

برنامه تلویزیونی «مکث» امشب با حضور فرناز رهنما میزبان ورزشکاری خواهد بود که به صورت داوطلبانه از بیماران مبتلا به کرونا پرستاری می کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در بیست‌و هفتمین قسمت از برنامه مناسبتی «مکث» که ساعت ١٩:٣٠ امشب (پنج‌شنبه اول خرداد) از شبکه دو سیما پخش خواهد شد، فرناز رهنما، میزبان فیروزه سلطان‌محمدی، ورزشکار پاراالمپیکی است.

سلطان‌محمدی، رکورددار پرواز با پاراگلایدر در ایران است اما به‌خاطر سقوط از ارتفاع، قطع نخاع شد و ناچارا این ورزش را رها کرد. این حادثه‌ تلخ اما وی را افسرده و خانه‌نشین نکرد و سلطان‌محمدی سراغ ورزش پرتاب دیسک رفت و موفق به کسب سهمیه حضور در پاراالمپیک شد. از وقتی کرونا فعالیت‌های حرفه‌ای ورزشی را به حالت تعلیق درآورد، این ورزشکار نیز به صورت داوطلبانه در اقامتگاه‌های نگهداری از بیماران کرونایی شروع به خدمت کرده است و روزانه تا ١٧ ساعت در این محل کمک‌رسانی می‌کند.

برنامه «مکث» ویژه ماه مبارک رمضان شبکه ۲، قبل از افطار با نگاه ویژه به کرونا، سراغ قصه‌های اجتماعی می‌رود؛ قصه‌های آدم‌ها و موقعیت‌هایی که قبل و بعد از کرونا حال و روزشان عوض شده است. این برنامه اجتماعی به صورت گپ و گفت میان هنرمندانی نظیر  گلاره عباسی، فریبا متخصص، فرناز رهنما، پیام دهکردی، الهام پاوه‌نژاد، داریوش رسول نجفیان، کاردان، چنگیز جلیلوند، گیتی خامنه، مریم سعادت ، رضا رفیع و... صاحبان داستان‌های اجتماعی مربوط به کرونا ضبط و پخش می‌شود.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1390748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =