اجرای خانگی ارکستر سازهای ملی با همراهی رامیز قلی‌اف

تسنیم نوشت: ارکستر سازهای ملی ایران در ادامه اجراهای خانگی خود قطعه "لالایی" را با همراهی هنرمند آذربایجانی رامیز قلی‌اف آماده انتشار کرد.

علی اکبر قربانی رهبر ارکستر سازهای ملی در خصوص این همکاری توضیح داد: در ادامه اجراهای خانگی این ارکستر در دوران قرنطینه و توقف اجراهای صحنه‌ای تصمیم به همکاری مشترک با هنرمندان کشور آذربایجان گرفتیم که در این خصوص به استاد رامیز قلی‌اف پیشنهاد همکاری داده شده و ایشان نیز استقبال کردند.

این رهبر ارکستر و آهنگساز در مورد مراحل آماده سازی این اجرا ادامه داد: چند قطعه برای اجرا پیشنهاد شد که استاد قلی اف قطعه "لالایی" اثر واصف آدی گوزلف آهنگساز آذربایجانی را انتخاب کردند و بلافاصله تنظیم این قطعه برای ارکستر را شروع و مقدمات کار را فراهم کردم.

وی افزود: نوازندگان ارکستر سازهای ملی نیز فیلم اجرای خود را ارسال کرده اند و مراحل آماده سازی فیلم اجرا در حال نهایی شدن هست.

علی اکبر قربانی در خصوص همکاری استاد قلی اف گفت: ایشان از این حرکت و اجرا با ارکستر ایران استقبال کردند و معتقد هستند در این شرایط شنیدن موسیقی حتی برای لحظاتی کوتاه مایه دلگرمی انسان‌هاست.

در ادامه آماده سازی دومین اجرای خانگی ارکستر سازهای ملی ایران، قطعه لالایی با حضور استاد رامیزقلی اف در روز عید فطر منتشر خواهد شد.

۲۴۱۲۴۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1391004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =