اماکن مقدس از فردا باز می‌شوند /از ۱۰ خرداد همه کارمندان سرکار خواهند رفت

رئیس جمهور گفت: مقرر شد اماکن مقدس از فردا یک ساعت بعد از طلوع آفتاب بازگشایی و یک ساعت قبل از غروب آفتاب بسته شود.

به گزارش خبرآنلاین، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا گفت: در جلسه پیش در بازگشایی اماکن مقدس، بحث باز شدن صبح و تعطیلی و سپس بازگشایی در عصر بود اما دوستان متولی گفتند کار سخت است. بنابر این قرار شد یک ساعت بعد از طلوع آفتاب بازگشایی و یک ساعت قبل از غروب آفتاب بسته شود و خدام نسبت به این امر هماهنگی خواهند کرد و از فردا صحن‌ها هم همزمان گشایش می‌یابد. 

وی همچنین گفت: از دهم خردادماه همه کارمندان اداری به محل خدمت خود حضور خواهند یافت و آن درصدی که قبلا گفته بود کمتر بیایند به خاطر مشکلاتی که در بعضی از جاها به خاطر خدمات بود بنابراین این محدودیت برداشته می‌شود و همه کارمندان از این تاریخ با رعایت همه دستورالعمل‌ها به سرکار خواهند آمد و در ابلاغی که می شود نکات ریز این مساله به کارمندان گوشزد می‌شود.

روحانی تاکید کرد: ساعت کار اداره ۷.۳۰ تا ۱۴.۳۰ خواهد بود بنابراین فعلا تا اطلاع ثانوی این ساعت کار اداری است.  بنابراین از دهم خرداد برنامه ما این گونه است که سازمان اداری استخدامی ما در همین هفته این دستورالعمل را ابلاغ می‌کند و نکات ریز بهداشتی هم در ضمن آن اعلام خواهد شد.

۲۷۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1391227