شرکت در جشنواره «بوی بهار می رسد» تمدید شد

مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری لرستان گفت: تاکنون ۱۴۰ اثر در دو بخش شعر و داستان در گروه‌های سنی مختلف به دبیرخانه جشنواره ادبی «بوی بهار می‌رسد» ارسال شده است؛ اما مهلت شرکت در جشنواره تا ۲۰ خردادماه تمدید شده است.

به گزارش خبرآنلاین از لرستان، «کیانوش کشوری» افزود: علاقمندان به شرکت در این جشنواره ادبی می‌توانند تا ۲۰ خردادماه بر اساس شرایط قید شده در فراخوان آثار شعر و داستان خود به نشانی اینترنتی Afarineshadabi@yahoo.com ایمیل کنند.

وی اظهار کرد:  هدف از برگزاری این جشنواره پاسداشت تلاش‌ها و زحمات مدافعان سلامت و تقویت روحیه در مبارزه و پیشگیری از بیماری کرونا در بین اقشار مختلف با رویکرد فرهنگی هنری است.

کشوری تصریح کرد: آثار این جشنواره در دو بخش شعر و داستان شامل (شعر فارسی، شعر بومی، شعر طنز فارسی و شعر طنز بومی) و (داستان کوتاه، داستانک) دریافت می‌شود.

کشوری همچنین امید، همراهی و همدلی مردمی تا شکست کامل بیماری کرونا، تقدیر از پاسداران تندرستی مردم به ویژه پرستاران و پزشکان، تقبیح سودجویان و سوداگران جان مردم از جمله محتکران و گران فروشان مایحتاج بهداشتی و تغذیه، تجلیل از جوانمردی، دست گیری و یاریگری های اقشار مختلف مردم نسبت به هموطنان خود از دیگر موضوعات و محورهای جشنواره است.

مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری لرستان گفت: آثار این جشنواره در دو بخش شعر و داستان شامل شعر فارسی، شعر بومی، شعر طنز فارسی و شعر طنز بومی و داستان کوتاه، داستانک دریافت می‌شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1392243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =