شهردار بندرعباس در جلسه آینده شورا باید پاسخگوی سوالات باشد

ایسنا نوشت :رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: شهردار بندرعباس درخواست مهلت بیشتری برای پاسخگویی به سوالات مطرح شده اعضای شورای شهر را داشتند که در جلسه آینده می بایست پاسخگوی این سوالات باشند.

فاطمه جراره روز گذشته(ششم خردادماه) در یکصد و هفتاد و ششمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بندرعباس بیان کرد: با توجه به طرح سوالاتی که اعضای شورای شهر از شهردار بندرعباس داشتند و پیرو نامه شماره ۱۲۶/۱ مورخ ۲۹/۲/۹۹ شورای اسلامی شهر بندرعباس در خصوص ارائه پاسخ شهردار بندرعباس به سوالات اعضای شورای شهر، شهردار بندرعباس درخواست مهلت بیشتری برای پاسخگویی به سوالاتشان داشتند و با توجه به ماده ۸۳ قانون تشکیلات و وظایف انتخابات شورای اسلامی کشور، حداکثر مهلت پاسخگویی برای شهردار ده روز است

وی اظهار کرد: شهردار می بایست در جلسات رسمی شورای شهر چه عادی یا فوق العاده برای پاسخگویی حضور یابند و تاریخ جلسه از سمت شورای شهر مطرح می شود، که شهردار بندرعباس درخواست حداکثر زمان و مهلت پاسخگویی را داشته و اعلام کردند که نتوانستند به جمع بندی لازم در این زمینه برسند، لذا مقرر گردید شهردار در جلسه آینده شورا که روز یکشنبه می باشد در صحن شورا پاسخگوی سوالات جهت تنویر افکار عمومی باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس افزود: هر چند از زمان مطرح شدن سوالات تا کنون شاهد اتفاقات وفعالیت های در سطح شهر توسط شهرداری هستیم و شهردار عملکرد خود را در حوزه های مختلف به اطلاع شهروندان رسانده و شهر پویا شده است.

جراره تصریح کرد: با توجه به اینکه مهلت قانونی شهردار برای پاسخگویی به سوالات در روز پنجشنبه به پایان می رسد لذا اگر اعضای شورای شهر سوالات جدیدی نیز دارند می توانند این سوالات را برای پاسخگویی شهردار در جلسه یکشنبه آماده کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آمار رو به افزایش بیماران کرونایی در شهر بندرعباس و استان هرمزگان، بیان کرد: با توجه به بالا رفتن آمار مبتلایان به کرونا در شهر بندرعباس لازم است شهروندان در این زمینه دقت بیشتری داشته باشند و فاصله گذاری اجتماعی و رعایت موارد بهداشتی را مد نظر قرار دهند.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس با تقدیر و تشکر از زحمات کادر درمان و پزشکی شهر بندرعباس گفت: اصناف شهر بندرعباس موارد بهداشتی را رعایت کنند و باید با اصنافی که این موارد را رعایت نمی کنند برخورد صورت گیرد تا برای شهروندان مشکلاتی پیش نیاید. و شهرداری باید در این زمینه همچون روزهای اول که شهر درگیر کرونا شده بود فعالیت خود را بیشتر کند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1392624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =