حوزه‌های امتحان مدارس گلستان به‌دلیل شیوع کرونا ۷۰ درصد بیشتر شد

ایرنا نوشت : مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت که با هدف اجرای کامل فاصله‌گذاری اجتماعی و در امان‌ماندن دانش‌آموزان از خطر ابتلا به کرونا، حوزه امتحانی این استان امسال نسبت به سال گذشته ۷۰ درصد بیشتر شد.

احسان گوهری راد اظهار داشت: پارسال امتحانات دانش آموزان گلستانی در ۸۶ حوزه امتحانی برگزار می شد اما امسال و با هدف کاهش اضطراب والدین و رفع دغدغه ابتلا به کرونا، تعداد حوزه های امتحانی به ۱۴۶ مدرسه افزایش یافت.

وی بیان کرد: امتحانات نهایی خرداد ۹۹ برای پایه دوازدهم نظام جدید و دانش‌آموزان بازمانده نظام قدیم همزمان با سراسر کشور از ۱۷ خرداد تا ۱۶ تیرماه برگزار خواهد شد.

گوهری راد با بیان اینکه به دانش‌آموزان اعلام شده که حتما با ماسک و دستکش در جلسه حاضر شوند گفت: همه تمهیدات لازم مانند رعایت فاصله ۲ متری صندلی ها، جداکردن دانش آموزان مشکوک به کرونا از بقیه و ضدعفونی مستمر حوزه های انتخابیه در ایام امتحانات اجرا خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان افزود : تا ۱۰ خرداد دانش‌آموزان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند برای رفع اشکال به مدارس مراجعه کنند.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته ۵۶ بیمار دیگر مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و از زمان شیوع این بیماری در کشور تاکنون ۷ هزار و ۵۶۴ نفر جان خود را از دست داده اند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1392766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =